یاسوج ؛

در حوادث جاده ای کهگیلویه و بویراحمد ۹۱ نفر جان خود را از دست دادند

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی 6 ماهه نخست امسال در حوادث جاده ای این استان ۹۱ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ کامروز امینی افزود: از این تعداد ۶۱ مورد در بویراحمد، ۱۹ مورد در گچساران ۱۹ و ۱۱ مورد در کهگیلویه بوده است.

وی بیان کرد: ۸۰ مورد از مرگ ها معادل ۸۸ درصد در محورهای برون شهری بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۱۱مورد از تصادفات معادل ۱۲درصد در محورهای درون شهری استان بوده است.

امینی تصریح کرد: از ۹۱ نفر فوتي حوادث رانندگي، تعداد ۲۲ نفر زن و ۶۹ نفر مرد بوده كه ۳۹ نفر آنها مجرد و ۵۲ نفر متاهل بوده اند.

وی ادامه داد: بيشترين آمار ثبت فوتي ها در ماه ارديبهشت با ۱۹ مورد و پس از آن فروردين و مرداد با ۱۸ مورد بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همچنین از تعداد ۹۱ فوتی حوادث رانندگي، ۳۲ نفر راننده، ۲۰ نفر عابر، ۳۸ نفر سرنشين يا ترك وسيله نقليه و یک نفر نامعلوم ثبت شده است.

امینی بیان کرد: ۶۰ مورد از تصادفات منجر به فوت در روز، ۲۷ مورد در شب و چهار مورد در طلوع و غروب آفتاب بوده است.

وی افزود: ۶۰مورد از متوفیان، معادل ۶۶درصد در محل حادثه فوت شده و تعداد ۲۴ نفر در بيمارستان جان خود را از دست داده اند. پنج نفر هم در راه انتقال به بيمارستان فوت کرده اند و دو نفر هم به شکل نامعلوم اعلام شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: همچنين آمار مصدومين ناشي از تصادفات در 6ماهه اول سال جاري 2029 نفر بوده است كه از اين تعداد 1402 نفر مرد و ۶۲۷ نفر زن بوده اند.

انتهای پیام /ش
برچسب ها: حوادث ، جاده ، مرگ ، پزشک قانونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.