اهواز؛

در مقابل کلاهبرداران پیامکی هوشیار باشید

رییس پلیس فتای خوزستان، از یک سری کلاهبرداری های پیامکی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ سرهنگ سعید شعبان گفت : در مواردی کلاهبرداری  از طریق تماس های تلفنی با آحاد مردم و معرفی به عنوان نماینده برنامه مسابقات رادیویی و تلویزیونی که در جامعه طرفداران زیادی دارند از افراد سوء استفاده می کنند.

به این صورت که فرد مورد نظر را فریفته و به وی گفته می شود که در مسابقات پیامکی تلویزیون و رادیویی برنده وجه نقدی قابل توجهی شده اند و برای دریافت این هدیه نقدی به نزدیکترین عابربانک محل سکونت خود بروند وبا سپردن شماره 16 رقمی کارت عابربانک مربوطه و مشخصات دیگر کارت  به فرد مذکور باعث می شود که کلاهبرداران از این فرصت مهیا شده اقدام به خالی کردن موجودی حساب بانکی آن ها نماید.

وی توصیه کرد: هم استانی های در مواجه با این موارد بیشتر توجه کنند زیرا صدا وسیما دارای سایت رسمی می باشد و برقرای تماس با مخاطبین از طریق تلفن های ثابت  و مشخص انجام می گردد.

سرهنگ شعبان درآخر اظهار داشت : برای اهدای هرگونه هدیه و یا واریز وجه نقدی نیازی به مراجعه به عابربانک ها نبوده و استثناء در صورت درخواست شماره عابربانک از سوی مسئولین سازمان صداو سیما فقط شماره 16 رقمی کارت کفایت می کند.

وی در پایان از مردم درخواست کرد در صورت برخورد با چنین موضوعاتی سریع با پلیس فتای استان تماس بگیرند.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.