حق‌شناس در گفت‌وگو باشگاه خبرنگاران جوان:

جلسه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، اوایل آبان‌ماه برگزار می‌شود

عضو حزب اعتماد ملی گفت: جلسه شورای مرکزی این حزب، اوایل آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

محمدجواد حق‌شناس عضو حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی درباره برخی اظهارات مبنی بر کمرنگ شدن حضور حزب اعتماد ملی در عرصه سیاسی کشور اظهار داشت: این اظهارات قطعا منشاء و منبع دقیقی ندارد، چرا که جلسات و هماهنگی‌های لازم این حزب به صورت مدام برگزار می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: فعالیت حزب اعتماد ملی همچنان ادامه دارد، آخرین جلسه شورای مرکزی این هم با حضور 38 نفر از اعضا تشکیل شده و جلسه بعدی هم اوایل آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

**عارف؛ سرلیست اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس

عضو حزب اعتماد ملی با تاکید بر حضور حزب متبوعش در جریان انتخابات مجلس دهم و همچنین حضور در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نیز گفت: یکی از مصوبات شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، پاسخ مثبت به دعوت شورای هماهنگی اصلاحات برای حضور در این شورا بود،  چرا که پس از تشکیل شورای سیاستگذاری، اعتماد ملی به عنوان یکی از اعضای شورای هماهنگی به عضویت شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان درآمد و قطعا یکی از مهمترین احزاب اصلاح‌طلب در انتخابات خواهد بود.

حق‌شناس در پایان درباره سرلیستی اصلاح طلبان گفت: با توجه به نگاه اکثریت، قطعا عارف سرلیست جریان اصلاح‌طلبی در انتخابات مجلس آینده خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار