مظلومی: کرار می‌تواند 90 دقیقه بازی کند

مظلومی گفت: خانه کرار آماده است و این بازیکن توان 90 دقیقه بازی را دارد.

مظلومی: کرار می‌تواند 90 دقیقه بازی کند
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز مظلومی سرمربی آبی‌پوشان پایتخت در کنفراس خبری پیش از بازی مقابل استقلال خوزستان گفت: ابتدا فرارسیدن تاسوعا و عاشورا تسلیت می‌گویم. دیدار سختی مقابل استقلال خوزستان داریم، با توجه به فشردگی مسابقات امیدوارم ریکاوری خوبی انجام داده باشیم و 3 امتیاز بازی را کسب کنیم،امیدوارم کی‌‌‌‌‌‌‌‌‌روش جلسه‌ای با مربیان لیگ برتری برگزار کند.

وی با توجه به اینکه از دست رنج باشگاه‌ها استفاده می‌کند امیدوارم تعامل پذیری هم داشته باشد، وی باید هم سطح مربیان لیگ برتری فکر کند و نگاه بالاتری نداشته باشد. در طول 10 روز آینده 4 بازی سخت داریم و این موضوع وقتی بازیکنان ملی‌پوشمان آسیب دیده باشند به ضرر ماست هر چند دوستان می‌گویند این برنامه از قبل ریخته شده ولی به نظرم این برنامه غیرمنطقی، به ضرر همه باشگاه‌هاست.

باشگاه‌ها ویترین فوتبال مملکت هستند و امیدوارم منافع آنها در کنار تیم ملی در نظر گرفته شود. من هیچ وجه مخالف برنامه‌های کی‌روش نیستم اما دوست دارم در کنار موفقیت تیم ملی،استقلال هم نتیجه بگیرد.

در بازی مقابل پدیده از بازیکنان بزرگ سال و امید حاضر در تیم ملی نتوانستیم استفاده کنیم اگر تیم ملی می‌خواهد موفق شود باید به حرف دل مربیان گوش کرده و تعامل بیشتری داشته باشد.

وی در خصوص جهانبازی گفت: من و باشگاه استقلال با جهانبازی هیچ مشکلی نداریم وی مصاحبه‌ای انجام داده بود و گفته بود که داوران به نفع استقلال صوت می‌زنند و این موضوع سوتفاهم‌هایی را ایجاد کرد.
جهانبازی با توجه به حضور در کمیته داوران نباید مصاحبه می‌کرد وی گفته بود داوران به نفع استقلال صوت می‌زنند و به نفع پرسپولیس بوده است. امیدوارم در بازی فردا قضاوت خوبی وجود داشته باشد.

مظلومی در ادامه افزود: جلسه‌ای در باشگاه در مورد کرار داشتیم منزل وی تهیه شده و امیدوارم با حل شدن سایر مشکلات کرار بتواند در کنار تیم باشد. خوشبختانه محروم و مصدومی نداریم اما محسن کریمی و فرشید اسماعیلی یک جلسه با ما تمرین کرده‌اند. کرار هم شرایط بازی 90 دقیقه‌ای را دارد. 

وی افزود: توجهی به حضور حاشیه‌ای میداودی در استقلال نکنید تا زمان نقل و انتقالات، زمان زیادی باقی مانده است.

وی در خصوص دریافت گل‌های مشابه در استقلال اظهار کرد: تمرینات خوبی را برای رفع مشکل انجام دادیم. با توجه به فشار بازی‌‌ها و ساختار دفاعی‌مان را تقویت کنیم و آن را سامان دهیم. من به فوتبال هجومی علاقه دارم و این موضوع طبعاتی دارد به طور حتم هواداران استقلال نیز خواستار بازی هجومی‌اند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار