دین محمدی:

مخالف این هستم که عیار استقلال هنوز مشخص نشده است

مربی تیم فوتبال استقلال می گوید نباید انتظار داشت یک بازیکن بعد از یک جلسه تمرین به هماهنگی با سایر بازیکنان برسد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره مصاف روز چهارشنبه تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: بازی بسیار سختی روز چهارشنبه در انتظار ما است. استقلال خوزستان تیم جوانی است که سرعت مشخصه اصلی بازیکنان آن است. فوتبال را به خوبی بازی می کنند و در دیدار تدارکاتی که در ابتدای فصل با آنها داشتیم این موضوع را فهمیدیم. انتظار داریم هواداران روز جمعه به ورزشگاه بیایند و در بازی سختی که داریم ما را همراهی کنند.

وی با ذکر این نکته که بازی آسان در لیگ وجود ندارد، بیان کرد: من مخالف این حرف هستم که عیار استقلال هنوز مشخص نشده است. ما در هفته اول سیاه جامگان را در خانه اش بردیم ولی این تیم توانست برابر سپاهان در خارج از خانه به تساوی برسد. همه تیمها زحمت می کشند و هیچ تیمی در لیگ ضعیف نیست.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد تیمش از روزهای خوب اول فصل فاصله گرفته است، گفت: متاسفانه بازی های ملی اجازه نمی دهند که تیمها در شرایط خوب خود قرار بگیرند و حضور بازیکنان در تیم ملی باعث می شود هماهنگی بازیکنان ما کاهش یابد. زمانی که چندین بازیکن اصلی بدون یک جلسه تمرین به میدان می روند، نباید انتظار داشت که با دیگر بازیکنان هماهنگ باشند. ابراهیمی و چشمی در تیم ملی بازی های زیادی انجام دادند و خسته به ما اضافه شدند و دیگر ملی پوشان نیز با مشکلات خاص خود به تیم برگشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار