ساری؛

درخشش نوشاد و نیما عالميان در رقابت ها جايزه بزرگ تهران

نوشاد و نیما عالمیان با شکست حریفان خود به فینال مسابقات جایزه بزرگ تهران راه یافته بودند كه درنهايت با برتری نوشاد خاتمه پذيرفت.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رئيس هيئت تنيس روی ميز مازندران با اشاره به كسب افتخار و درخشش ورزشكاران مازندرانی و انتخاب نفرات اول تا سوم از مازندران در جايزه بزرگ افزود: نوشاد و نيما عالميان و پوريا عمرانی به عنوان 3 ملی پوش مازندرانی به ترتيب اول تا سو م شدند.

رئيس هيئت تنيس روی ميز مازندران از اهدای جوايزه 500 دلاری اين مسابقات به نوشاد عالميان خبر داد و یادآور شد: در فينال اين مسابقات نوشاد و نيما مقابل هم قرارگرفتند که این بازی با برتری 3 بر یک نوشاد به پایان رسید و در نهايت به مقام قهرمانی دست يافت.

زعفری از كسب عنوان سومی پوريا عمرانی ديگر ورزشكار مازندرانی در اين مسابقات گفت: در دیدار رده بندی نیز پوریا عمرانی موفق شد 3 بر 2 آرمان حاجی‌ را شکست دهد و به مقام سوم رسيد.

وی از اهدای جايزه 300 دلاری به نيما عالميان نايب قهرمان اين مسابقات افزود: پوريا عمرانی پس از دريافت 200 دلاری خود در يك اقدامی ارزشمند هديه اش را تحويل بيماران ماهك كرد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: ساری ، درخشش ، بزرگ ، تهران ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.