خسروی: بخش مسکن در بسته اقتصادی دولت مغفول مانده است

عضو کمیسیون عمران گفت: برجام فضایی را برای تنفس اقتصادی و تسهیل در سرمایه‌گذاری باز کرده و ما باید از این بستر حداکثر استفاده را ببریم.

"علیرضا خسروی" در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون بسته پیشنهادی دولت برای خروج از رکود گفت: می‌توان گفت این بسته محتاطانه طراحی شده است.

عضو کمیسیون عمران اظهار داشت: آن شوکی که باید و شاید با این بسته به اقتصاد وارد نمی‌شود، چرا که بخش‌هایی مثل مسکن مغفول واقع شده است.

وی با بیان اینکه با این بسته پیشنهادی مشکلات بخش‌های دیگری چون خودرو نیز حل نمی‌شود، تصریح کرد: اگر خودروسازان این شعار را  که جنس فروخته شده پس گرفته می‌شود را بپذیرند، مطمئن باشید که مردم هم استقبال می‌کنند.

خسروی متذکر شد: اگر قرار باشد وامی با 12 درصد بهره بدهیم و سرسفره خودروسازان بگذاریم و سپس هیچ‌کس هم در مقابل عیب و ایرادات خودرو پاسخی ندهد، مطمئن باشید که مردم دیگر استقبال نخواهند کرد.

عضو کمیسیون عمران در رابطه با اثرات برجام بر وضعیت اقتصادی و عمرانی کشور اظهار داشت: برجام فضایی را برای تنفس اقتصادی و تسهیل در سرمایه‌گذاری باز کرده و ما باید از این بستر حداکثر استفاده را ببریم.

وی با بیان اینکه از فضای برجام به خوبی استفاده نمی‌شود، تصریح کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در اظهاراتی گفت مالیات شرکت‌های خارجی را حذف می‌کنیم و همچنین اظهار داشتند یک سری مدیران اقتصادی را از کشورهای دیگر وارد می‌کنیم.

خسروی در ادامه گفت: نعمت‌زاده در این خصوص مثال عجیبی زدند که چطور در فوتبال از خارج از کشور فوتبالیست وارد می‌کنیم پس در اقتصاد هم می‌توانیم مدیر وارد کنیم، این مسئله بسیار خطرناک و مشکل‌ساز است.

عضو کمیسیون عمران خاطرنشان کرد: این طرز تفکر غلط است و ما باید به جای ورود مدیران اقتصادی از سایر کشورها، تکنولوژی جدید و علم روز را وارد کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار