مددی:خروج از رکود با برنامه‌های مقطعی امکانپذیر نیست

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: دولت باید از فرصت استثنایی روابط با کشورهای بزرگ جهان نهایت استفاده را ببرد و با برنامه‌هایی منظم مملکت را از رکود نجات دهد.

"محمدعلی مددی" در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با بسته پیشنهادی دولت برای خروج از رکود، گفت: برای خروج کامل از رکود، دولت باید برنامه‌ای اساسی، منظم و مداوم داشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: با برنامه‌های مقطعی و بسته‌ کوتاه‌مدت نمی‌توانیم به اهداف اساسی خود در این زمینه برسیم و خروج از رکود این چنین امکان‌ پذیر نیست.

وی با بیان اینکه این بسته مقطعی است و دولت باید برنامه‌ای منظم برای حمایت از تولید، صادرات و تسهیلاتی برای مصرف کننده داشته باشد، اظهار داشت: اگر این سه موضوع را حل کنیم و در محور برنامه‌های خود قرار دهیم، می‌توان رکود را برای همیشه از کشور خارج کرد و آن موقع است که چرخ اقتصاد کشور هم روان خواهد شد و در کنار آن اشتغال زایی نیز حل خواهد شد.

مددی با بیان اینکه رکود بر اثر تحریم به وجود آمده و مردم باید با تورم روزافزون مبارزه کنند، متذکر شد: مردم معتقدند که دولت فضای باز سیاسی را در سطح بین‌المللی گشوده و با این وجود سرمایه‌گذاران به داخل ایران روانه خواهند شد.

وی با بیان اینکه در این صورت با مشارکت سرمایه‌گذاری قیمت‌ها تقلیل خواهد یافت، خاطرنشان کرد: دولت باید از این فرصت استثنایی روابط با کشورهای بزرگ جهان نهایت استفاده را ببرد و با برنامه‌های مداوم در سه شاخه‌ای که مطرح شد، برای همیشه مملکت را از رکود نجات دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار