جنجال در اداره دانشگاه پرسپولیس

طبق شنیده‌ها مسئولان وزارت ورزش و جوانان و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برای مدیریت دانشگاه پرسپولیس دچار اختلاف نظر شدند.

جنجال در اداره دانشگاه پرسپولیس

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس در زمان رویانیان ثبت و مشغول به فعالیت شد و امروز به بزرگ ترین مرکز آموزش ورزشی ایران تبدیل شده است که پیش از دو هزار دانشجو در آن تحصیل می‌کنند.

بزرگی این دانشگاه باعث شده که مسئولان برای مدیریت آن به جان یکدیگر بیافتند.

 معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان اعتقاد دارد که چون وزارت ورزش و جوانان رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس است، مدیریت این  دانشگاه هم باید تحت نظارت وزارتخانه باشد از سوی دیگر هیات مدیره پرسپولیس اعتقاد دارد که مدیریت دانشگاه مثل مدیریت در سایر ارکان‌های باشگاه است.

بر این اساس، مدیر عامل و هیئت مدیره باید در مورد دانشگاه اظهار نظر کنند همچنین عامل باعث درگیری مدیران و مسئولان با یکدیگر شده است.

مهدی خواجه ‌وند از سوی هیئت امنا دانشگاه به عنوان رئیس دانشگاه پرسپولیس انتخاب شد این در حالی است که عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، دکتر مولایی را به عنوان رئیس به دانشگاه پرسپولیس فرستاده است.

 نکته جالب توجه این بود که هر دو نفر در دانشگاه حضور یافتند و کار خود را انجام می‌دهند معلوم نیست این موضوع به کجا می‌انجامد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار