شاید سکویی دیگر در راه است

تیم فوتبال پرسپولیس تا پایان بازی‌های نیم فصل اول در تهران به مصاف حریفانش می‌رود و این موضوع فرصت خوبی برای صعود این تیم به رده‌های بالای جدول محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخ پوشان پایتخت تاکنون بازی‌های خوبی انجام دادند اما در نتیجه‌گیری موفق نبودند به هر حال بازی‌های تیم پرسپولیس در تهران در شش بازی باقیمانده به پایان نیم فصل اول فرصت خوبی برای این تیم جهت ارتقای جایگاهش است.
 
 تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر میزبان ملوان بندر انزلی است این  تیم در هفته یازدهم دربی حساس با استفاده دارد.
 
 همچین در هفته دوازدهم‌ به مصاف استقلال اهواز می‌رود نفت تهران حریف بعدی‌اش است.
 
سرخ پوشان در هفته چهاردهم پذیرای تیم گسترش فولاد است و در هفته پانزدهم در تهران به مصاف راه آهن می‌رود در مجموع سرخ پوشان چهار بار در ورزشگاه آزاد و 2 بار در ورزشگاه تختی تهران به میدان می‌روند.
 
 6 بازی پیاپی در تهران در شرایط عادی به نفع پرسپولیسی‌ها است اما نکته مهم اینجاست تیم برانکو تا اینجای فصل همه بردهایش را خارج از تهران بدست آورده است.
 
 تیم پرسپولیس این فصل دو بازی اول خارج از تهران را به استقلال خوزستان و سپاهان باخت اما در سه بازی بعد فولاد خوزستان، تراکتور سازی و سیاه جامگان را خارج از خانه شکست دهد.
 
 نتایج پرسپولیس در تهران دو مساوی،2 باخت از 4 مسابقه است.
 
میانگین  نیم امتیاز از هر بازی آماری نگران کننده برای تیم پرسپولیس محسوب می‌شود.
 
 برانکو و تیمش برای استفاده  از فرصت شش مسابقه در تهران و صعود به رده‌های بالای جدول از هفته آینده مقابل ملوان کارش آغاز می‌شود.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار