حمدی نژاد : نفت به بردن راه آهن نیاز داشت

مدافع تیم فوتبال نفت تهران اظهار کرد : برای جبران نتایج گذشته و صعود به رتبه های بالای جدول به بردن راه آهن نیاز داشتیم.

وحید حمدی نژاد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص پیروزی نفت برابر راه آهن بیان کرد :کسب پیروزی مقابل تیم راه آهن را به تمام بازیکنان و کادرفنی نفت تبریک می گویم.2 تیم برای رسیدن به برد در این دیدار تلاش زیادی کردند اما بازیکنان نفت انگیزه بیشتری داشتند .

وی افزود :به هر حال وقت آن رسیده بود پس از هشت بازی روند پیروزی های خود را استارت بزنیم .برای جبران نتایج گذشته و صعود به رتبه های بالای جدول به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرمی داشتیم.

حمدی نژاد درمورد این که نفت بعد از یازده بازی موفق به پیروزی شد اظهار کرد :این موضوع دلیل فنی نداشت.با توجه به این که در سال گذشته قهرمانی لیگ و جام حذفی را در آخرین گام از دست دادیم برای بازگشت به دوران اوج روحی و روانی نیاز به مدتی زمان داشتیم.

وی ادامه داد :نفت در چند بازی قبل خود و به خصوص دیدار مقابل استقلال تهران نشان داد به آمادگی فنی لازم دست یافته و برد مقابل راه آهن سبب می شود ما به جمع مدعیان بازگردیم.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت :سطح رقابت های لیگ پانزدهم به گونه ای که تیم ها نسبت به هم برتری مطلق ندارند و هر تیمی که شانس بیشتری داشته و از موقعیت های خود بهتر استفاده کند، در نتیجه گیری موفق تر خواهد بود.مطمئن باشید اختلاف نفت با صدر جدول هفت امتیاز نیست و تیم ما در ادامه نتایج فصل قبل خود را تکرار می کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار