قتل مستانه دوست قدیمی بخاطر ازدواج نکردن با خواهر + تصویر

مردی اهل استرالیا هم اتاقی خود را به قتل رساند.

محسنیبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از دیلی میل،آقای " چنگوبی ونگ " ساکن " سیدنی " به اتهام قتل آقای " گانچن چن " 23 ساله در یک نزاع با یکدیگر در 4 فبوریه ساله گذشته متهم شد.

براساس گزارش پلیس ، جنایت کار که با خواهر قربانی خانم " الوا " رابطه عاشقانه داشت و پس از پایان یافتن این رابطه در نوامبر 2013 آقای " چن " در یک نزاع دوست خود را مقصر دانست و او را بابت صدمات عاطفی به خواهرش سرزنش کرد که این موضوع انگیزه جنگ بین این دو دوست شد به طوری که یکدیگر را مورد  ضرب و شتم قرار دادند و آقای " ونگ " برای دفاع از خود با چاقوی آشپزخانه به " چن " 23 ساله حمله ور شد و او را مورد اصابت چندین ضربه قرار داد که منجر به مرگ " چن " شد .

در تحقیقات گسترده تر  پلیس معلوم شد شب جنایت این دو یک مهمانی برپا کردند و 4 نفر از دوستان دیگر خود را برای صرف شام به آپارتمان خود واقع در " آبورن " دعوت کردند .

سپس شروع به نوشیدن مشروبات الکلی  کردند . پس از رفتن مهمانها " چن " و " ونگ " که متاثر از مقدار قابل توجهی الکل مست بودند شروع به نزاع با یکدیگر کردند که با قتل " چن " و فرار " ونگ " از محل حادثه پایان یافت .

پلیس در ادامه افزود " ونگ " در ساعت 12 شب با خواهر قربانی تماس گرفت و به او گفت اگر هر اتفاقی برای برادرش بیافتد من مقصر نیستم او خود به دنبال دردسر است .

جنایت کار که پس از آن به " پرت " گریخت و به مدت یک سال دیده نشد .هنگامی که  به " سیدنی " بازگشت توسط پلیس بازداشت و به حبس برده شد و باید به زودی در دادگاه به اتهام قتل دوستش حاضر شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، غربی ، پلیس ، قتل ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار