به کدامین گناه!؟

تعدادی از درختان بی گناه تهران این بار به تبر مسئولان به بهانه ایجاد فضای شهری بهتر قطع شدند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته اهالی منطقه فرمانیه با یک حادثه عجیب مواجهه شده‌اند در این اتفاق ناگوار کارگرانی مربوط به یکی از سازمان‌های شهری تعداد زیادی از درختان تنومند را که در مقابل یک ساختمان مسکونی اعیان نشین سالها قد علم کرده بود را به راحتی قطع کردند.

به کدامین گناه!

این حادثه ناگوار که از سوی مردم عکس‌برداری شد  به باشگاه خبرنگاران جوان ارسال شد تا این مجموعه پیگیر ماجرای قطع درختان تنومند فرمانیه به کدامین گناه شود؟.

بازگیر رئیس اداره محیط زیست شهر تهران به دنبال پیگیری خبرنگار حوزه محیط زیست ما، درباره قطع درختان  صد ساله این منطقه افزود: متولی تغییر فضای سبز، قطع درختان یا هرس آنان شهرداری و شورای شهرمی‌باشد و در این امرما هیچ دخالتی نداشته‌ایم  و این سازمان بدون اطلاع و اخذ مجوز از محیط زیست اقدام  به قطع درختان منطقه فرمانیه-کوچه مریم کرده است .

وی ادامه داد: ما پس از اطلاع از این قضیه با اعزام کارشناسان خود به منطقه اقدام به تهیه گزارش و بررسی مسئله کرده و ازسازمان شهرداری خواستار بیان این اقدام شده‌ایم، که این سازمان قرار شده تا روز یکشنبه به طور مکتوب اقدام خود را در خصوص قطع درختان تنومند به ما ارائه دهد.

جمعه///به کدامین گناه!

گفتنی است: در اوایل امسال نیز شهرداری استان قزوین بدون اطلاع و مجوز محیط زیست استان خود اقدام به قطع و جابه‌جایی درختان یکی از مناطق خود کرده بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۹
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۵ ۰۱ آبان ۱۳۹۴
درختی سروی رو که بیست و هفت سال پیش کاشته بودیم ، سرش رو قطع کردند به بهانه اینکه به کابل برق نخوره. به ما اطلاع میدادند خیلی راحت میتونستیم به سمت حیاط خانه سرش رو کج کنیم. درخت سرو وقتی سرش زده بشه ، دیگه رشد نمیکنه و ظاهرش نازیبا میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۴
واقعا کارشون وحشتناکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۳۰ مهر ۱۳۹۴
آقا جان مادرتان درختی بزارین که پاییز برگاش بریزه بهار سبز شه مخصوصاً تو کرمانشاه
آخرین اخبار