رئیس انجمن فوتسال ناشنوایان:

تیم ملی فوتسال ایران بالاتر از آسیا است

محمدحسین مولا گفت: تیم ملی فوتسال ناشنوایان از تیم‌های آسیا بالاتر است و به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی مسابقات در جهانی تایلند هستیم.

محمدحسین مولا رئیس انجمن فوتسال ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تیم ملی فوتسال ناشنوایان در مسابقات آسیا- اقیانوسیه چین تایپه به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در آسیا بوده است. در رقابت‌های آسیا-اقیانوسیه 3 دوره قهرمان شده‌ایم.

وی ادامه داد: حریفان آسیایی به هیچ عنوان برای ملی پوشان کشورمان خطرناک نبودند تیم ملی در این مسابقات با هدف بازی‌های تدارکاتی شرکت کرده است.

مولا افزود: تیم ملی 27 آبان ماه سال جاری عازم مسابقات جهانی تایلند می‌شود. بازی‌های آسیایی برای آمادگی ملی پوشان بسیار مهم بوده است. تیم‌های آسیایی حریفان تدارکاتی مناسبی برای ملی پوشان بودند.

وی افزود: فاصله و تفاوت تیم‌ ملی کشورمان با سایر تیم‌های آسیایی بسیار است. تیم ژاپن از تیم ایران در رده دوم آسیا قرار دارد. این تیم با 9 گل مغلوب ملی پوشان کشورمان شده است. سایر تیم‌های آسیایی با اختلاف 19 گل مغلوب تیم ملی کشورمان شده‌اند.

مولا ادامه داد: ناشنوایان احتیاج به حمایت‌ مالی و معنوی مسئولان ورزش دارند. ورزشکاران ناشنوا در اردو‌ها با هزینه‌های شخصی شرکت می‌کنند. قبول این حقیقت از سوی برخی از اهالی ورزش سخت و باور کردنی نیست.

وی افزود: اردو‌های تیم ملی تا اعزام به مسابقات جهانی تایلند در 2 وهله و در استان‌های کرمان و تهران برگزار شود. وهله نخست از 7 لغایت 17 آبان در کرمان و وهله دوم از 22 آبان تا زمان اعزام در تهران برگزار می‌شود.

گفتنی است: تیم ملی فوتسال ناشنوایان در مسابقات جهانی با تیم‌‌های برزیل – ایتالیا همراه است. تیم‌ها در 4 گروه 4 تیمی شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار