تمرین سایپا تعطیل شد

تمرین روز جمعه تیم فوتبال سایپا به دلیل همزمانی با تاسوعای حسینی تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال سایپا تهران که پس از شکست مقابل تراکتورسازی در هفته نهم لیگ برتر انتظار می رفت به دلیل انتقادات مجید جلالی سرمربی و بیت الله رضایی مدیرعامل باشگاه از یکدیگر با حواشی مواجه شده باشد، بازیکنان بدون در نظر گرفتن این موضوع تمرینات خود را با انگیزه پیروزی مقابل صبا اوج گرفته و جبران نتایج ضعیف 2 هفته اخیر پی گیری می کند.تمرین امروز نارنجی پوشان از ساعت 11:30 استارت خورد و بازیکنان زیر نظر مجید جلالی و دستیاران وی به مرور برنامه های تاکتیکی پرداختند.
 
تعطیلی تمرین سایپا در روز تاسوعا
 
تمرین روز جمعه نارنجی پوشان به دلیل همزمانی با تاسوعای حسینی تعطیل شد اما کادر فنی خودروسازان با تغییر ساعت تمرین این تیم در روز عاشورا به ساعت 16 به اعضای تیم اجازه داد در عزاداری در روز شهادت امام حسین(ع) شرکت کنند.
 
تکذیب پیشنهاد به جواد نکونام
 
طبق اعلام یک منبع آگاه مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه سایپا در روزهای آتی برنامه ای برای تغییر در کادر فنی نارنجی پوشان ندارند و صحبت از جایگزینی جواد نکونام هافبک این تیم و سایر مربیان به جای جلالی در حد شایعه است.
 
گویا برخی از بازیکنان سایپا در نشست با مدیرعامل این باشگاه از وی خواسته اند ضمن برآورده کردن مطالبات مالی با تمرکز روی تیم از حاشیه های موجود کم کرده و حمایت بیشتری از کادر فنی داشته باشد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار