بسته اقتصادی (12)

کنترل رکود و کاهش تورم با اجرایی شدن بسته حمایتی دولت

کارشناس اقتصادی مطرح کرد: با درست اجرایی شدن بسته حمایتی دولت می‌توان در انتظار کاهش تورم و کنترل رکود در فضای اقتصادی کشور بود.

کنترل رکود و کاهش تورم با اجرایی شدن بسته حمایتی دولتابراهیم نکو عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اهمیت بسته اقتصادی دولت برای کشور بیان کرد: بسته اقتصادی دولت بسیار خوب طراحی شده و با این وجود امکان عملی شدن جزئیات آن درتمام قسمت‌های اقتصاد کشور وجود دارد.

وی دراین باره ادامه داد: ارتباط قوی بین ارکان مختلف اقتصاد می‌تواند رکود حاکم بر اقتصاد را به رونق تبدیل کرده و درادامه این طیف تورم را کاهش دهد.

 نکو در توضیح نحو اجرایی شدن این بسته حمایتی اظهار داشت: دولت باید با در نظر گرفتن سیاست‌های لازم و به بهترین نحو اقدام به اجرایی کردن این بسته نماید تا شاهد مهار رکود و کاهش تورم باشیم.

 وی با اشاره به رکود حاکم بر بازار مسکن گفت: زمانی که نرخ تورم در فضای اقتصادی کشور وجود داشته باشد رکود در بازار مسکن تشدید می شود و تنها با برنامه ریزی مناسب و عمل کردن به جزئیات بسته اقتصادی می توان این بازار را کنترل کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دراین باره افزود: با متعادل کردن بازار عرضه و تقاضا می‌توان رکود را از بین برد و با افزایش تسهیلات مربوط به مسکن انتظار افزایش تقاضا و تعادل دراین بازار را داشت.

وی در پایان گفت: با درست اجرایی شدن بسته حمایتی دولت می‌توان در انتظار کاهش تورم و کنترل رکود دراقتصاد کشور بود.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: اقتصادی ، دولت ، بسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار