دونالد ترامپ:

نامزدهای انتخابات آمریکا پول های کلان می گیرند

نامزد جمهوری خواه انتخابات 2016 آمریکا، رقبای خود را به دریافت مبالغ هنگفت پول متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، دونالد ترامپ از نامزدهای حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در جریان سخنرانی خود در ایالت میامی سایر نامزدهای ریاست جمهوری در این کشور را وامدار نه تنها گروه های ذی نفوذ و لابی های بزرگ و سرمایه گذاران بلکه برخی کشورهای خارجی دانست که برای آنها پول های کلان خرج می کنند.

وی با اشاره به نقش سوپر پک ها یا ابر کمیته های اقدام سیاسی درانتخابات آمریکا اظهار داشت: به عنوان مثال جب بوش دیگر نامزد ریاست جمهوری از حزب جمهوریخواه 125 میلیون دلار از این ابر کمیته های اقدام سیاسی دریافت کرده است.

ترامپ با اشاره به اینکه آنهایی که این پول ها را خرج می کنند بدنبال کسب نفوذ، قدرت و استفاده از فرد مورد حمایت به عنوان عروسک خیمه شب بازی هستند اظهار داشت: هیچ کس هیچ پولی را برای تبلیغات انتخاباتی به من نپرداخته است.

وی با رد نقش ابر کمیته های اقدام سیاسی در کمپین تبلیغاتی خود و دریافت نکردن پول از این لابی ها از طرح خود در این زمینه خبر داد و گفت: من نامه هایی را برای عموم مردم فرستاده ام مبنی بر اینکه من نیاز به ابر کمیته های اقدام سیاسی ندارم و راه را بر آنها بسته ام اما از مردم می خواهم اگر تمایل دارند کمک های کوچک و مبالغ ناچیز کمک حود را به من ارائه دهند.

ترامپ با تاکید بر اینکه وی به این نوع کمک ها علاقمند است افزود: من این کمک ها را دوست دارم چون دیگر امکان بازپرداخت و یا پس فرستادن آنها وجود ندارد و قطعا این شدنی نیست که من 7.50 دلار را پس بفرستم و یا نامه ای بنویسم و بگویم من این پول را نمی خواهم بنابراین من این پول ها را قبول می کنم اما پول کلان قبول نمی کنم. 

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار