معاون نتانياهو: ايران اصلی‌ترين دشمن ماست

معاون نخست وزیر و وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی، ایران را اصلی ترین دشمن این رژیم دانست.

معاون نتانياهو: ايران اصلی‌ترين دشمن ماستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاون نخست وزیر و وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی در گفتگو با نشریه لوپوئن فرانسه ایران را اصلی ترین دشمن این رژیم دانست.

"سیلوان شالوم" ضمن مخالفت با پیشنهاد فرانسه با استقرار نیروهای بین المللی در قدس درباره اهداف سفرش به پاریس گفت: در گفتگو با وزیر امور خارجه و وزیر کشور فرانسه تلاش می کنیم اختلافات با دولت فرانسه را کاهش دهیم هر چند که از تلاش های فرانسه برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به قدرت هسته ای قدردانی می کنیم. فرانسه در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی واقع گرا تر بود. فرانسه به آینده نگاه کرد و فقط به فکر زمان حال نبود. 

وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی درباره علل وقوع خشونت های اخیر در سرزمین های اشغالی مدعی شد: "تحریک به نفرت، نقشی کلیدی در رفتار این جوانان دارد که چاقو به دست می گیرند و به یهودیان حمله می کنند. ما امیدواریم که محمود عباس شجاعت داشته باشد با مردمش صحبت کند و از آنها بخواهد به خشونت ها پایان دهند. در این صورت آرامش بازخواهد گشت. فلسطینی ها هرگز با خشونت به اهدافشان نخواهند رسید. آنها باید این را بفهمند. آنها فقط با مذاکرات می توانند به اهدافشان برسند. "

وی در این باره که آیا این حملات خودجوش شکل جدیدی از تهدیدات است که رژیم صهیونیستی باید خود را با آنها تطابق دهد گفت: تهدید واقعی که ما با آن مواجه هستیم ایران است، نه داعش، نه حماس و نه شکل جدید خشونت. مطمئنا این وضعی نیست که ما می خواهیم در آن زندگی کنیم. اما می توانیم با آن مقابله کنیم. این خشونت ها موجودیت ما را تهدید نمی کنند. ایران چیز دیگری است.

وی افزود:" ما تلاش می کنیم با ایجاد ایست بازرسی های جدید و با بستن راه های دسترسی ساکنان قدس شرقی به این خشونت ها پایان دهیم. در مقام وزیر امور داخلی، از کابینه امنیتی مجوز ابطال شهروندی و مجوز اقامت تروریست ها را دارم."

وزیر امور داخلی رژیم صهیونستی درباره محمود عباس گفت: ما بارها شنیده ایم که محمود عباس بهترین شریکی بود که با وی می توانیم موفق شویم. من بارها با او ملاقات کرده ام و می توانم به شما اطمینان دهم که وی فرد مطلوب است که می توانید با او حرف بزنید.

وی گفت: اینکه همه بگویند محمود عباس بهترین فرد است شاید باعث شود ما نتوانیم با وی به هیچ توافقی برسیم؛ زیرا اگر جانشینان وی سفت و سخت تر از وی خواهند بود این بدین معناست که آنها از سرزمین هایی که به عباس خواهیم داد برای شلیک موشک و راکت علیه اسرائیل استفاده خواهند کرد.

این مقام صهیونیست مدعی شد: ما واقعا خواستار حل و فصل این مناقشه هستیم. اما چگونه مطمئن باشیم که نسل های آینده مطالبات دیگری نخواهند داشت؟


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۰۲ آبان ۱۳۹۴
مرگ بر اسرائیل
اسرائیل دشمن اصلی ما مسلمانان است
آخرین اخبار