آسمان کشور گرمتر می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشورضمن پیش بینی افزایش نسبی دما برای اکثر نقاط کشور، میزان افزایش دما را در ساحل خزر قابل توجه اعلام کرد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشورضمن پیش بینی افزایش نسبی دما برای اکثر نقاط کشور، میزان افزایش دما را در ساحل خزر قابل توجه اعلام کرد و افزود: از روز دوشنبه با ورود یک سامانه بارشی به کشور در شمال غرب و غرب و سواحل غربی دریای خزر، ابرناکی و بارش و به تدریج کاهش دما به ویژه در سواحل شمالی پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه گفت: براساس آخرین داده‌های هواشناسی در ساعات بعداز ظهر امروز در برخی نقاط استان هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش پراکنده وگاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود. درسایر نقاط کشور، طی امروز و فردا جو آرام بوده و روند افزایش نسبی دما خواهیم داشت که این افزایش دما در سواحل دریای خزر قابل توجه است و دربرخی مناطق سواحل غربی خزر از امشب وزش باد جنوبی پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دریای خزر روز دوشنبه مواج خواهد شد، ادامه داد: از روز دوشنبه نیز با ورود یک سامانه بارشی به کشور در شمال غرب و غرب و سواحل غربی دریای خزر، ابرناکی و بارش و به تدریج کاهش دما به ویژه در سواحل شمالی شروع می‌شود و در روز سه شنبه، دامنه فعالیت آن جنوب غرب و دامنه های جنوبی البرز را نیز فرا می‌گیرد.

وظیفه درباره پیش بینی وضعیت جوی استان تهران برای روز یکشنبه گفت: آسمان استان تهران در روز یکشنبه کمی ابری در پاره‌ای نقاط همراه با غبار محلی خواهد بود. کمینه دمای آن در این روز 14 و بیشینه آن 24 درجه سانتی گراد است.

وی افزود: برای روز دوشنبه نیز وضعیت جوی این استان، کمی ابری، در پاره ای نقاط همراه با غبار محلی، دراواخر وقت افزایش ابر و گاهی نیز وزش باد پیش بینی می‌شود. کمینه دما 15 و بیشینه آن نیز25 درجه سانتی گراد خواهد بود.

منبع: ایسنا

براي آگاهي از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.