تنها با یک کلیک ؛

طراح ویندوز 10 خود باشید + آموزش

اگر دوست دارید طراح و سازنده ویندوز 10 خود باشید با ما همراه باشید...

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان  ، شما تنها با سه برنامه می توانید به صورت اتوماتیک و کاملا آسان ویندوز 10 را آنطور که دوست دارید بسازید و تنها با یک کلیک همه آن تنظیمات را بازگردانید.

طراح ویندوز 10 خود باشید + آموزش

Ultimate Windows Tweaker

نرم افزار Ultimate Windows Tweaker که توسط Windows Club ارائه شده یک پکیج کامل می باشد. در این جا هیچ نیازی به پکیج های نصب کننده نیست و شما تنها نیاز دارید تا فایل .exe را دسترسی admin باز نمایید. این ابزار کمتر از ۵۰۰KB بوده و در مجموع بیش از ۲۰۰ ترفند جداگانه را در خود جای می دهد.

طراح ویندوز 10 خود باشید + آموزش

شما می توانید لیست کاملی از این ترفند ها را در صفحه اصلی این برنامه مشاهده نمایید. اما پیش از هر چیز تهیه یک بکاپ را فراموش نکنید. این دکمه برای ساخت نقطه بازیابی به دلیل اهمیت فوق العاده اش درون برنامه جای سازی شده است. یک توصیه از توسعه دهندگان؛ هیچ گاه همه ترفند ها را با هم فعال نکنید، زیرا ممکن است یکی بر دیگری اثر منفی بگذارد پس بهتر است مرحله به مرحله پیش بروید.

در آینده، اگر مایل بودید مجددا به Windows 10 پیشفرض برگردید، بر روی همان دکمه "Restore Default button” کلیک نمایید و با یک ریبوت آن را به جای اولیه باز گردانید. همچنین می توانید اگر برنامه دچار مشکل شد، از ریستور خود سیستم استفاده نمایید.


WinAero Tweaker

طراح ویندوز 10 خود باشید + آموزش
 
برنامه Ultimate Tweaker ممکن است برای یک کاربر معمولی کمی گیج کننده باشد. هر گزینه در زیر مجموعه یک زوج تب وجود دارد که این دسته بندی خیلی آسان نیست. WinAero Tweaker یک دسترسی سیستماتیک برای ترفند زدن ایجاد می کند. برای مثال اگر می خواهید Volume Control قدیمی ویندوز ۱۰ را فعال نمایید، می توانید در بخش appearance آن را ببینید.

طراح ویندوز 10 خود باشید + آموزش

نقطه ضعف این برنامه در عین کاربردی بودنش اینست که هیچ نقطه بازگشتی سیستمی در آن وجود ندارد، بنابراین باید یکی را به صورت منوال و دستی ایجاد نمایید. گزینه بازگشت به پیشفرض که تمامی تنظیمات را به اول باز می گرداند در منوی فایل قرار گرفته است. لیست ترفند ها درست مانند UWT می باشد و البته WinAero Tweaker کمی آسان تر است.

۷+ Taskbar Tweaker

موارد بالایی پکیج های کاملی بودند، اما اگر تنها به دنبال ترفند های نوار وظیفه (تسکبار) هستید، ۷+ Taskbar Tweaker می تواند به شما کمک شایانی نماید.
این ابزار تنها بر روی Taskbar تمرکز دارد و ویژگی های بسیاری را در بر می گیرد. یکی از این ترفند های جالب، استفاده از ماوس برای جابجایی میان برنامه هاست که پیشفرض لینوکس می باشد.

طراح ویندوز 10 خود باشید + آموزش

درست مانند ابزار های قبلی این برنامه نیز پورتابل (قابل جابجایی) است و نیازی به نصب ندارد. هیچ گزینه ای برای بازگشت تنظیمات به حالت اول ندارد و تنها حواستان باشد که چه چیزی را تغییر می دهید یا حتما یک نقطه بازیابی ایجاد کنید که خیالتان راحت باشد.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: ویندوز 10 ، طراحی ، 1 کلیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار