سیدعباسی: بانک سرمایه را به سختی شکست دادیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: هرچند موفق شدیم در دیدار با بانک سرمایه به پیروزی برسیم اما کسب این برد بسیار سخت بود.

جهانگیر سیدعباسی‌ در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم شهرداری ارومیه در هفته آغازین لیگ برتر والیبال ایران ، اظهار داشت: تیم من مسابقات لیگ برتر را با جدال سختی آغاز کرد. جایی که باید به مصاف تیم بانک سرمایه‌ای می‌رفتیم که مجموعه‌ای از ستاره‌های ملی‌پوش را در اختیار داشت.

وی ادامه داد: با وجود این که تیم من در خانه و در حضور تماشاگرانش با انگیزه‌تر کار می‌کند، اما از ابتدا به خوبی می‌دانستیم که کار سختی برابر حریف پرمهره خواهیم داشت. همانگونه هم شد. 

سیدعباسی درباره نتیجه این دیدار عنوان کرد: ما توانستیم با استفاده از تجربه و هماهنگی بالایی که در بین بازیکنان وجود داشت حریف قدرتمند خود را شکست دهیم. هرچند این شکست به سادگی به تیم بانک سرمایه تحمیل نشد. آن‌ها بسیار پایاپای جنگیدند و در تمامی ست‌ها با اختلاف بسیار کم تیم برنده مشخص می‌شد.

وی با بیان این که دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و بانک سرمایه بازی بسیار جذابی از آب درآمد گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌شد، علاقه مندان به والیبال روز چهارشنبه بازی جذابی را ملاحظه کردند. اکثر بازیکنانی که چندی قبل در کنار هم و در قابل تیم ملی به میدان می‌رفتند در این دیدار مقابل هم صف‌آرایی کردند و یک دیدار تماشایی و جذاب را رقم زدند.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه تیم‌های پیکان، بانک سرمایه و ارومیه را مثلث مدعیان این فصل از رقابت‌های لیگ برتر دانست و اضافه کرد: این سه تیم جدال دیدنی برای کسب عنوان قهرمانی خواهند داشت. باید منتظر ماند و دید کدام تیم می‌تواند از حریفان خود پیشی بگیرد. لیگ امسال بسیار سنگین و طاقت‌فرساس و قطعا چیزی در آن قابل پیش‌بینی نخواهد بود.

سیدعباسی درباره دیدار این هفته تیم شهرداری ارومیه، گفت: در چارچوب هفته دوم مسابقات باید در مشهد به مصاف تیم ثامن الحجج برویم. این تیم هرچند دیر بسته شده و شاید هنوز هماهنگی لازم را نداشته باشند اما بدون شک کار سختی خواهیم داشت. بازیکنان با تجربه ای در تیم ثامن حضور دارند و از طرفی تماشاگران زیادی این تیم را تشویق خواهند کرد. با این حال تیم من برای کسب دومین پیروزی خود راهی مشهد خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار