تنبیه دانش‌آموز مصری با 40 ضربه شلاق

یک معلم مصری، دانش‌آموز مقطع دبستان را با 40 ضربه شلاق تنبیه کرد و موجب مرگ او شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الاهرام؛ "الاهلی الشربینی،" وزیر آموزش و تحصیلات فنی مصر اعلام کرد معلمی که با 40 ضربه شلاق دانش‌آموز مقطع چهارم دبستان را به کام مرگ کشاند، بازداشت شده است و به زودی محاکمه می‌شود.  
 
این حادثه در مدرسه‌ای در قاهره بوقوع پیوست و دلیل تنبیه شدید دانش‌آموز مذکور، صحبت کردن با هم‌کلاسی‌اش هنگام درس دادن معلم اعلام شده است. وزیر آموزش مصر وسیله‌ای که معلم از آن برای شلاق زدن دانش‌آموز استفاده کرده را ذکر نکرده است؛ اما اظهار داشت این کودک 10-11 ساله در قسمت‌های مختلفی دچار جراحات سنگین شد و بیهوش به بیمارستان انتقال یافت. درمان بر روی دانش‌آموز نگون‌بخت کارساز نبود و جان خود را از دست داد.
 
مجازات قضایی و لغو مجوز تدریس دو مجازات قطعی این معلم سنگدل است. به گفته دانش‌آموزان، تنبیه بدنی در مدارس این کشور امری عادی محسوب می‌شود زیرا معلمان اغلب حقوق کمی دریافت می‌کنند و هیچ بازرسی بر نحوه کار آنها نظارت ندارد.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱۰
-
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۳ آبان ۱۳۹۴
سلام‏ نه به مدارس امروزی ما که از گل نباید به بچه کمتر گفت و تعدادی بچه لوس و پر رو را به مقاطع بعد فرستاد و نه به این یارو که بعد اخراجش بعید نیست بره تو داعش.
آخرین اخبار