همدان؛

راه اندازی سامانه 120 پلیس راهور در استان همدان

رییس پلیس استان همدان گفت: سامانه تلفنی 120، راهنمایی و رانندگی برای راهنمایی شهروندان و جلوگیری از سفرهای زائد درون شهری و برون شهری راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین طلایی با اشاره به اینکه سامانه تلفنی پلیس راهور و مسائل مربوط به این حوزه در همدان راه اندازی شده ، گفت: سامانه 120، راهنمایی و رانندگی براي راهنمایی شهروندان و جلوگیری از سفرهای زائد درون‌شهری و برون‌شهری راه‌اندازی شده است که شهروندان از این طریق می‌توانند از وضعیت راه‌ها، سوانح رانندگی، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی و وضعیت باز بودن معابر اطلاع پیدا کنند.

حسین طلایی اهداف راه اندازی این سامانه را  کسب اطلاعات صحیح از پلیس راهور توسط مردم اعلام کرد وادامه داد: مردم در مواقع اضطراری حتی بدون استفاده از سیم‌کارت نیز می‌توانند با این سامانه تماس حاصل کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اظهار داشت: بهره‌مندی از خدمات مشاوره‌ای در زمینه موضوعات مرتبط با حوزه راهنمایی و رانندگی از دیگر قابلیت‌های این سامانه است.

 وی خاطر نشان کرد: راهنمایی درباره مدارک مورد نیاز برای شماره گذاری خودرو، نام‌نویسی برای دریافت گواهینامه و اجرائیات از دیگر خدمات در این  سامانه 120 است.

وی بیان کرد: کاهش سفرهای درون شهری، کاهش اتلاف وقت شهروندان، افزایش میزان آگاهی و اطلاعات عموم شهروندان و فراهم کردن زمینه مراجعه غیرحضوری مراجعان به مقرهای پلیس راهور نیزاز دیگر اهداف راه‌اندازی این سامانه است.

رئیس پلیس راهور استان همدان با بیان اینکه تماس با این سامانه رایگان است، گفت: قرار بود این سامانه به شکل سراسری از یکم آبان ماه سالجاری راه‌اندازی شود که استان همدان زودتر به استقبال اجرای این طرح رفت.

انتهای پیام/ ت


برچسب ها: همدان ، سامانه ، پلیس ، راهور ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.