بندرعباس؛

بازگشت سرمربی آذرخش بدون دریافت مطالبات

پس از گذشت ۲۰ روز از استعفای عباس روزپیکر سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس، وی باز هم بدون دریافت مطالباتش و تنها با وعده وعیدهای مسئولان باشگاه به تمرینات این تیم بازگشت.

بازگشت سرمربی آذرخش بدون دریافت مطالبات/ نارنجی پوشان مقابل ملی حفاری به میدان می روندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، روزپیکر ۱۴ مهر و پس از پایان نیم فصل نخست رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور به دلیل مشکلات مالی باشگاه و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان و کادر فنی از سرمربیگری آذرخش استعفا داد.

پس از استعفای عباس روزپیکر تمرینات تیم آذرخش هم تعطیل شد و بازیکنان و کادر فنی اعلام کردند تا پرداخت نشدن مطالباتشان در تمرینات حاضر نخواهند شد.

اما اعتصاب بازیکنان پس از گذشت ۱۵ روز و با قول های جدید مسئولان باشگاه در خصوص پرداخت مطالبات به پایان رسید و تمرینات این تیم از چهارشنبه هفته گذشته زیر نظر امید پرمر مربی بدنساز و البته در غیاب روز پیکر از سر گرفته شد.

پس از این اتفاقات مسئولان باشگاه آذرخش ظهر امروز(یکشنبه) با سرمربی مستعفی خود یعنی عباس روزپیکر جلسه ای تشکیل دادند و با دادن وعده وعیدهای جدید وی را هم برای بازگشت به نیمکت نارنجی پوشان متقاعد کردند.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در خصوص نتیجه این جلسه گفت: مسئولان باشگاه از کادر فنی و بازیکنان فرصت یک ماهه ای خواستند تا بتوانند بخشی از مطالباتشان را پرداخت کنند.

موسی زاهدی افزود: بدین ترتیب و با تمامی مشکلات موجود قرار است این تیم امشب به همراه سرمربی خود برای برگزاری دیدار روز سه شنبه مقابل ملی حفاری اهواز در چارچوب هفته نخست از دور برگشت(هفته چهاردهم) لیگ برتر فوتسال راهی اهواز شود.

وی گفت: امین نصرالله زاده بازیکنی که سابقه بازی در لیگ تاجیکستان را در کارنامه دارد تنها بازیکنی است که در نیم فصل به جمع نارنجی پوشان آذرخش پیوسته است.

اضافه می شود که بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس از ابتدای فصل تاکنون هیچ پولی دریافت نکرده اند و قول های مسئولان باشگاه و مدیران ورزشی استان تنها در حد حرف و شعار باقی مانده است. این تیم امسال نخستین حضور خود را در لیگ برتر فوتسال تجربه می کند.

البته آذرخشی ها قبل از شروع رقابتهای لیگ برتر هم درگیر مشکلات مالی بودند که همین مسئله سبب غیبت چند روزه عباس روزپیکر سرمربی این تیم در تمرینات و برگزاری اردوهای نه چندان مناسب پیش از آغاز بازیها شد.

تیم آذرخش بندرعباس در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال با ۳ برد،۵ مساوی، ۵ باخت و کسب ۱۴ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی این پیکارها قرار گرفت.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا این بار قول های مسئولان باشگاه آذرخش و مدیران ورزشی استان برای پرداخت مطالبات بازیکنان و کادرفنی عملی خواهد شد و یا اینکه بازهم شاهد قعر و آشتی جدیدی خواهیم بود؟!

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.