از تقویت اتوماسیون اداری تا کاهش تخلفات در شهرداری شهریار

عضو شورای اسلامی شهر شهریار گفت: سیستم اتوماسیون اداری در شهرداری این منطقه در حال توسعه است و هر آنچه سازوکارهای این عرصه تقویت شود ضریب ورود تخلفات احتمالی نیز کاهش می‌یابد.

از تقویت اتوماسیون اداری تا کاهش تخلفات در شهرداری شهریارعلیرضا صفرزاده عضو شورای اسلامی شهر شهریار در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: یکی از معضلات سیستم اداری شامل روند پیچیده‌ی بروکراسی اداری می‌شود و تسهیل این روند نقش بسزایی در تسریع امور تعلین رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندان ایفا می‌کند.

وی افزود: در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع مجموعه شورای شهر همواره تأکید ویژه‌ای بر ضرورت راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری در مدیریت شهرداری شهریار داشته است.

صفرزاده گفت: اقداماتی برای راه‌اندازی سیستم مذکور در شهرداری شهریار عملیاتی شده که امیدواریم در آینده با پیگیری‌های هرچه بیشتر به سرانجام برسد.

عضو شورای اسلامی شهر شهریار یادآور شد: تقویت و راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری در مدیریت شهری این منطقه با کاهش مراجعه شهروندان به شهرداری می‌شود و به تبع در جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی بسیار مؤثر و سازنده خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار