برانکو: بردن ملوان به اندازه پیروزی دربی ارزشمند است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار مقابل ملوان از حساسیت بالایی برخوردار است و سه امتیاز این دیدار به اندازه پیروزی دربی برای ما ارزشمند‌ می‌باشد.

برانکو: بردن ملوان به اندازه پیروزی دربی ارزشمند استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل ملوان انزلی اظهار کرد: ابتدا ایام سوگواری و عاشورا و تاسوعای حسینی را به مردم ایران تسلیت می‌گویم.

وی افزود: در مورد ملوان زیاد نمی‌توان صحبت کرد به طور حتم همه بازی جام حذفی را به یاد دارند دیداری که سخت، محکم  بود و در عین حال تا دقایق آخر بازی نتیجه‌ای نامعلوم می‌شد اما بعد از پیروزی خوب در مشهد مایل هستیم برد دیگری را کسب کرده و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

وی ادامه داد: از همینجا برای بازی فردا از هواداران دعوت می‌کنم به ورزشگاه بیایند چرا که آنها برای ما مهم‌ترین فاکتور هستند.

برانکو در خصوص غایبان پرسپولیس گفت: سوشا مکانی در دیدار مقابل ملوان به ترکیب باز می‌گردد اما علی رضا نورمحمدی محروم است ضمن اینکه مایکل اومانیا و بابک حاتمی دوران مصدومیت خود را طی می‌کنند و در آستانه پیوستن به تمرینات هستند خوشبختانه سایر بازیکنان از لحاظ بدنی در سلامت کامل به سر می‌برند و بین آنها برای بازی فردا رقابت وجود دارد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص شایعه برکناری‌اش در پایان نیم فصل اول و لیگ برتر در صورت قرار نگرفتن این تیم بین پنج تیم ابتدای صدر جدول بیان کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم و هرگز چنین مسئله‌ای نیست هر چند هر تصمیمی که هیئت مدیره بگیرد قابل قبول است.

برانکو درباره نتیجه نگرفتن در ورزشگاه آزادی از هفته سی ام فصل گذشته  گفت: خیلی متاسف هستیم که به جز بازی‌های جام حذفی برد دیگری در ورزشگاه آزادی کسب نکردیم این نتیجه نگرفتن به دلیل ضعیف بازی کردن نبوده به هر حال این مسائل در فوتبال طبیعی است و ما تلاش می‌کنیم در بازی فردا ملوان را شکست داده و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

وی در مورد ضعیف نتیجه گرفتن پرسپولیس در مسابقات پیش از دربی اظهار کرد: من بازیکنانم را ممنوع المصاحبه کردم و آنها  تا قبل از دربی نباید در این خصوص صحبت کنند پرسپولیس برای هر مسابقه برنامه ویژه‌ای دارد در حال حاضر با ملوان بازی داریم و سه امتیاز این دیدار به اندازه پیروزی مقابل استقلال در دربی ارزش دارد.

به هیچ بازیکنی استراحت نمی‌دهم و آن فردی که فکر می‌کنم بهتر از بقیه است باید با ثابت کردن این موضوع در تمرینات بازی کند حواسم هست که کسی کم کاری نکند.

برانکو در خصوص داوری‌ها گفت: من انتظار دارم قضاوت‌ها محترمانه و خوب باشد هم برای دیدار فردا و هم سایر بازی‌ها خوب می‌دانید داورها در مورد پرسپولیس چگونه عمل کردند و لازم نیست در این خصوص صحبت کنند به هر حال امیدوارم داوری‌ها صادقانه باشد ولی بعضی از مواقع اشتباه پیش می‌آید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.