اصفهان؛

سپاهان _استقلال،حساس ترین بازی هفته دهم لیگ برتر فوتبال

دوشنبه شاهد برگزاری 66امین تقابل سپاهان و استقلال در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به قضاوت شاهین حاجی بابایی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان جدال بهترین و پرافتخارترین تیمهای تاریخ لیگ برتر که امسال هم در جدول رده بندی دو رده اول را در قبضه خود قرار داده اند.استقلال با 18 امتیاز و تفاضل گل 5+ در صدر جدول قرار دارد ,سپاهان هم با16 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال خوزستان در جایگاه دوم است.

استقلال و سپاهان تاکنون 65 بار رو در روی هم قرار گرفته اند که 26 برد برای طلایی پوشان زاینده رود و 22 برد برای آبی پوشان پایتخت بدست آمده ضمن اینکه 17 تقابل دوتیم هم با تساوی به پایان رسیده است. 

لئون استپانیان، رسول خطیبی و سید مهدی سیدصالحی با 6 گل، بهترین گلزنان تقابل های این دو تیم بوده اند که دو نفر اول در سپاهان این گل ها را زده اند و سید صالحی یک گل را با پیراهن استقلال و 5 گل را با پیراهن سپاهان به ثمر رسانده است.

پرگل ترین دیدار این دو تیم در جدال رفت فصل 89-90 رقم خورد که استقلال با هدایت پرویز مظلومی با نتیجه 4-3 سپاهان تحت هدایت قلعه نویی را در ورزشگاه آزادی شکست داد.
سپاهان در فصل 81-82 که قهرمان لیگ هم شد توانست برای پنج مرتبه پیاپی استقلال را شکست دهد و بیش ترین برد متوالی در جدال های این دو تیم را به نام خود ثبت کند.

در دیدار فردا سپاهان وریا غفوری را به علت پارگی عضله که در بازی تیم ملی کشورمان مقابل ژاپن دچار آن شد در اختیار ندارد در سمت مقابل در تیم استقلال هم روزبه چشمی به علت سه کارته شدن در بازی هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان این بازی حساس را از دست داده است,آرش برهانی هم با نظر پرویز مظلومی به اصفهان سفر نکرده و خسرو حیدری هم به علت مصدومیت در دیدار فردا مقابل سپاهان غایب است ضمن اینکه گفته میشود جاسم کرار هافبک عراقی و پرحاشیه آبی پوشان هم در این دیدار حضور نخواهد داشت علاوه بر اینها محمد نوازی و فرزاد مجیدی دو مربی تیم استقلال به اصفهان سفر نکرده اند ,البته بهنام برزای که پیش از این گفته میشد بعلت مصدومیت در تمرینات این بازی را از دست خواهد داد به این دیدار خواهد رسید.

باید ببینیم 66امین تقابل استقلال و سپاهان با چه نتیجه ای خاتمه پیدا خواهد کرد استقلال بعد از تقریبا 4 سال سپاهان را در اصفهان می برد یا سپاهان با شکست استقلال صدرنشین می شود؟

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.