کارگردان نمایش «حلقه» مطرح کرد:

ذوق وشوق در تئاتر مرده/ مردم سالن تئاتر حوزه هنری را نمی‌شناسند

به دلیل تبلیغات کم و اجرا‌های محدود مردم سالن تئاتر حوزه هنری را نمی‌شناسند.

حمید ابراهیمی کارگردان نمایش «حلقه» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عنوان کرد: نمایش «حلقه» به عنوان اثر مهمان در جشنواره بیست و چهارم تئاتر سوره ماه حضور داشت و قرار شد که علاوه بر اجرا در این جشنواره، برای عموم هم اجرا شود اما سیاست‌های حوزه هنری و تبلیغات کم، باعث شده این کار در اجرای عمومی کمتر دیده شود.

وی ادامه داد: تلاش کردیم سالن خالی باشد و تا جایی که توانستیم بحث اطلاع‌رسانی در سایت‌ها را انجام دادیم اما متأسفانه ذوق و شوق در تئاتر مرده است.

ابراهیمی در تأیید اینکه مردم سالن تئاتر حوزه هنری را نمی‌شناسند، افزود: به دلیل تبلیغات کم و اجراهای محدود در حوزه هنری، مردم سالن حوزه را نمی‌شناسند و اگر اینطور پیش برود حوزه هنری باید تئاتر را در آنجا تعطیل کند.

وی تصریح کرد: کسانی که کار من را دیدند، بسیار استقبال کردند و می‌گفتند چرا کاری با این قدرت در حوزه هنری اجرا رود که دیده نشود.

ابراهیمی بیان کرد: قصه «حلقه» درباره زن و مردی است که بعد از حادثه کربلا بر سر اینکه امام حسین علیه‌السلام در کربلا چگونه کشته می‌شود، بحث دارند چرا که زن عاشق امام و مرد دشمن امام است.

گفتنی است؛ نمایش «حلقه» هر شب ساعت 18:30 در سالن مهر حوزه هنری به روی صحنه می‌رود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.