مقامی: تمرینات محمدپور به زودی از سر گرفته می‌شود

دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: وزنه بردار جوان آسیب دیده کشورمان به زودی تمرینات سبک خود را آغاز خواهد کرد.

حسین مقامی دبیر فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های باشگاه خبرنگاران جوان افزود: سعید محمدپور وزنه بردار با آتیه کشورمان که در هفته دوم مسابقات لیگ برتر وزنه برداری  از ناحیه دست مصدوم شده است، هم اکنون در حال فیزیوتراپی است و از یک یا دو هفته دیگر تمرینات سبک خود را آغاز می کند.
 
تمرینات تیم ملی با جدیت برگزار می شود
 
وی افزود: تمرینات تیم ملی بزرگسالان بدون تعطیلی ادامه دارد وزنه‌برداران حاضر در این اردو با جدیت تمرینات آماده سازی را انجام می دهند.
 
اردوی شهرستان منتفی است
 
مقامی گفت: تا آغاز مسابقات قهرمان جهان که اول آذر 94 در هیوستن آمریکا برگزار می شود، در تهران هستیم و اردوی شهرستان نخواهیم داشت.
 
جام فجر، تورنمنت گزینش المپیک 2016 شد
 
رایزنی های علی مرادی در خصوص سهراب نتیجه بخش بوده و اسم وی در لیست مقدماتی تیم ملی وارد شده است با توجه به حضور رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان در هفته گذشته در مجارستان، وی موفق شد.
 
با تائیدیه برگزاری تورنمنت بین‌المللی جام فجر در تهران، موافقت آبان را برای اولین بار در تاریخ وزنه‌برداری ایران برای دادن امتیاز تورنمنت گزینش بازیهای المپیک 2016 ریو به این رقابت بین‌المللی دریافت کند. بی تردید این اتفاق در سال‌های گذشته غیر قابل باور بود.
 
دستاورد ویژه دیگری که این میزبانی برای وزنه برداری ایران به دنبال دارد این است که ملی پوشان شایسته و ارزنده ایران برای حضور در بازیهای المپیک 2016 حداقل نیاز به حضور در 2 میدان گزینش المپیک دارند بدین واسطه می توانند پس از حضور در تورنمنت جام فجر و کسب سهمیه المپیک در این رویداد معتبر بین‌المللی، در رقابت‌های آسیایی 2016 ازبکستان ( سمرقند) که آنجا نیز گزینش المپیک روی به شمار می رود ضمن رعایت قوانین بین‌المللی راه را برای المپیک شدنی خود هموار کنند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار