در مراسم امضای تفاهم‌نامه ساخت اولین بیمارستان هسته‌ای در ایران؛

کمالوندی: همکاری مشترک وزارت بهداشت و سازمان انرژی اتمی در راستای سلامت مردم

سخنگوی سازمان انرژی اتمی از همکاری بیش از پیش این سازمان با وزارت بهداشت در راستای سلامت مردم خبر داد.

کمالوندی: همکاری مشترک وزارت بهداشت و سازمان انرژی اتمی در راستای سلامت مردم
به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "بهروز کمالوندی" سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان پیرامون ساخت بیمارستان هسته‌ای در تهران اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود ظرف 4 سال آینده ساخت این بیمارستان به سرانجام برسد .

وی ادامه داد: این بیمارستان برای کارهای تشخیصی و درمانی بوده و دارای تجهیزات پیشرفته است و برای اولین بار خواهد بود که چنین بیمارستانی در منطقه ساخته می‌شود.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان تصریح کرد: امیدواریم با هماهنگی بین شهرداری، وزارت بهداشت و سازمان انرژی اتمی بتوانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم.همچنین قرار است این بیمارستان به نام "ولایت" نام گذاری شود.

کمالوندی با اشاره به اینکه استفاده از تکنولوژی هسته‌ای در تشخیص و درمان بیماری‌ها جای خوبی در حوزه بهداشت باز کرده است، گفت: همزبانی بین وزارت بهداشت و سازمان انرژی اتمی کمک می‌کند که در این حوزه بیشتر از گذشته فعال باشیم.

وی افزود: وزارت بهداشت و سازمان انرژی اتمی در تلاشند تا زبان مشترکی را در زمینه هسته‌ای پیدا کنند تا در نهایت بتوانیم از این طریق به سلامت مردم کمک کنیم.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان با اشاره به ساخت بیمارستان مشابه در دیگر استان‌ها گفت: باید دید که امکانات اقتصادی و تخصصی در این زمینه به چه صورت هستند تا بتوانیم در دیگر استان‌ها براساس احتیاج چنین بیمارستانی را احداث کنیم که البته حرکت امروز می تواند مقدمه‌ای برای ساخت بیمارستان‌های دیگر باشد.

شایان ذکر است؛ تفاهم‌نامه ساخت اولین بیمارستان هسته‌ای کشور با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی، وزیر بهداشت و شهردار تهران در بوستان ولایت تهران امضا شد.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار