نامزد با اعتماد به نفس مجلس+عکس

نامزد انتخاباتی مجلس ترکیه در حالی که حتی یک نفر هم برای شنیدن سخنرانی انتخاباتی اش نیامده بود، باز هم با اعتماد به نفس به سخنرانی پرداخت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سی ان ان ترک " مهدی ساریکایا" معلم مدرسه و نامزد مستقل انتخابات مجلس از شهر ماردین ترکیه در حالی که حتی یک نفر به میتینگ انتخاباتی او نیامده بود با اعتماد به نفس بالا در پارکی در ماردین به سخنرانی پرداخت.

او در مواجهه با خبرنگاران گفت که پیشتر عده زیادی به او گفته بودند از سخنرانی او استقبال خواهند کرد اما کسی به مراسم سخنرانی او نیامده است. وی گفت از نزدیکان و اقوامش کسی را به این مراسم دعوت نکرده است.

وی سپس بدون تغییر در برنامه خود میکروفون را به دست گرفت و در حالی که چند مامور پلیبس و چند خبرنگار کنجکاو به این مراسم آمده بودند در کناری ایستاده و سخنرانی کرد. او با استفاده از سیستم صوتی خودروی شخصی اش نزدیک به نیم ساعت سخنرانی کرد.



این نامزد مستقل انتخاباتی به خبرنگاران گفت: دل هزاران نفر با این میتینگ همراه است اما اینجا نیامدند. همه به من گفته اند که خواهند آمد اما نیامدند. البته دلیل نیامدن مردم را هم می دانم؛ آنها عصبی و ناامید شده اند.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۴
-
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۴
مسخره