صدیقی:

امنیت فرهنگی، اخلاقی و سیاسی ما به برکت شهداست

امام جمعه موقت تهران گفت: امنیت فرهنگی، اخلاقی و سیاسی ما به برکت شهداست.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران عصر امروز(دوشنبه) در مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس که در دانشگاه صنعتی مالک اشتر در لویزان برگزار شد، اظهار داشت: اگر مسجد وجود نداشت روحیه جهادی و کفرستیزی و اخلاق و عترت و حیا و حجاب هم نبود.

وی در ادامه با اشاره به نقش بانوان در انقلاب اسلامی افزود: اینکه بانوان در طول انقلاب و 8 سال دفاع مقدس به همراه مردان جنگیدند و فرزندان و همسران خود را تقدیم این انقلاب کردند، بسیار مهم است.

صدیقی با بیان اینکه امنیت فرهنگی، اخلاقی و سیاسی ما به برکت شهداست، اضافه کرد: این شهدا در ایام محرم به وطن رسیده‌‌اند تا صلاحیت دانشگاه مالک اشتر که خار چشم دشمنان است را امضا کنند چرا که این محیط‌ها که قدرت دفاعی و کفرستیزی ما را بالا می‌برند همگی زیر پرچم نایب امام زمان(عج) هستند.

امام جمعه موقت تهران در پایان خطاب به تشییع‌کنندگان شهدا گفت: حضور شما در این مکان نشانه واقع‌بینی، کفرستیزی، نمک‌شناسی و تجدید میثاق شماست. بنده هم قطره‌ای هستم در دریای ملت که به پابوس شهدا آمده‌ایم این استخوان‌هایی که آمده است تنها استخوان نیستند بلکه کدی از کدهای عرش است این نمازها و عزاداری‌های پرشور و حجاب ما مدیون خون شهداست.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار