سرانجام تعقیب یک مظنون به قتل از سبزوار تا تهران

ساعت یک بامداد امروز خودروهای عبوری در سه راه افسریه متوجه رانندگی وحشتناک یک خودرو پراید با چهار سرنشین شدند که از سوی دو خودرو پژو و سمند در حال تعقیب بود.

سرانجام تعقیب یک مظنون به قتل از سبزوار تا تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،ساعت یک بامداد امروز خودروهای عبوری در سه راه افسریه متوجه رانندگی وحشتناک یک خودرو پراید با چهار سرنشین شدند که از سوی دو خودرو پژو و سمند در حال تعقیب بود.

هنوز دقایقی از تعقیب و گریز نگذشته بود که دو خودرو سد راه پراید سفید رنگ شدند و 6 سرنشین خودرو که به اسلحه کلاشینکف و کلت مسلح بودند خودرو پراید را به رگبار بستند.

با حضور عوامل اورژانس گفته شده دو سرنشین جلو به علت اصابت چند تیر جانشان را از دست داده و دو سرنشین عقب نیز مجروح شده که حال یکی از آنها  وخیم است.

با انتقال دو مجروح به بیمارستان بعثت ماموران پلیس تحقیقاتشان را از 6 مرد آغاز کردند که یکی از آنها به بازپرس جنایی گفت: ما ماموران پلیس سبزوار هستیم که با نیابت قضایی برای دستگیری یک مظنون به قتل به تهران آمدیم. بامداد امروز مظنون به قتل را در اتوبان شناسایی کردیم و برای متوقف کردنش مجبور به تیراندازی شدیم.

با اظهارات 6 مامور بازپرس ویژه قتل تمامی آنها را جهت انجام تحقیقات بیشتر بازداشت کرد.

در پی این حادثه تیمی از کارآگاهان اداره قتل پلیس آگاهی به دستور سجاد منافی آذربازپرس ویژه قتل تهران  تحقیقات بیشتر را آغاز کردند هنوز هیچ اطلاعی در خصوص جزییات شخص مظنون به قتل منتشر نشده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، قتل ، مظنون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۳۷
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۳ آبان ۱۳۹۴
داریم کجا میریم تبهکاران واقعی آیا باهاشون اینجوری بر خورد میشه؟
Netherlands
ناشناس
۰۳:۲۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۴
خبر به روز شده رو خوندم و داستان تغیر کرد یعنی پلیس به اشتباه کسی رو نکشته در پیام قبلیم نویسنده رو نقد کردم نقد بی اساس . عذر میخوام متاسفانه حقیقت و واقغیت به صورت شفاف وجود نداره و این طبیعی هست من به دنبال واقعیت و حقیقت هستم شما چطور ؟
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۴
قسمت جالب ترشم اینه که ظاهرا کشته شده ها بی گناه بودن و پلیس به اشتباه به اونها مظنون شدن . فکرشو بکنید ساعت یک شب دو تا ماشین شخصی یکدفعه جلو راهتو ببندن بعد بودن اینکه بگن شما کی هستین چیکار میکنید به طرفتون شلیک کنن بعدشو معلوم بشه پلیس بودن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۴
واااا.مارو گرفتین یا خودتون رو.یک نفر مظنون به قتل بوده اونوقت چهار نفر و به رگبار بستن!!!!!!!!!!چه مامورایی بودن؟!فیلم جنایی زیاد دیدن انگاربدبخت اون دوتا که مردن.دیگه مظنون به قتلی نموند ، دادگاه ببرین که ،کشتیدش رفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۴
مگه الکیه که به رگبار بستن ؟مگه قانون استفاده از سلاح نداریم؟!! تازه مظنون به قتل طرف مظنون بوده هاا !!! نیابت داشتین که تو پایتخت به رگبار ببندین؟!!!باید برخورد شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۴ آبان ۱۳۹۴
خودتونم گرفتید که چی نوشتید، اگه مامور بودن و حکم داشتن خو دیگه چرا بازداشتشون کردن، اگه مامور نبودن و جعل هویت کرده بودن چرا نوشتین با اظهارات 6مامور
پ.ن :ایران دیگه از تگزاس قرن 19 بدتر شده خدایا خودت ب دادمون برس
آخرین اخبار