ارومیه؛

گردشگری، صنعت و معدن و فرهنگ و هنر ظرفیت های گردشگری تکاب

فرماندار تکاب گفت: گردشگری، صنعت و معدن و فرهنگ و هنر مزیت های گردشگری این شهرستان هستند که باید با استفاده از این ظرفیت ها در راستای توسعه منطقه گام برداشت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از ارومیه ، ایرج ثقفی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به محرومیت های چندین ساله شهرستان تکاب افزود: این شهرستان با سرمایه گذاری در این سه بخش می تواند وارد فضای رقابتی با سایر شهرها شده و گام های اساسی در راستای توسعه اقتصادی بردارد.

وی اضافه کرد: تکاب علی رغم پتانسیل های بالقوه ای که دارد، همچنان از لحاظ توسعه ای محروم است و برای گذار از این محرومیت باید مشکلات این شهر به صورت جدی کالبد شکافی و بررسی شود.

وی ادامه داد: موانع توسعه و مشکلاتی که این شهرستان را از رسیدن به شاخص های توسعه باز داشته، باید کارشناسی شده و راه های برون رفت از محرومیت و عقب ماندگی فعلی آن نیز باید شناسایی شود.

ثقفی با برشمردن توانمندی ها و پتانسیل های بالقوه تکاب اظهار کرد: برای توسعه تکاب باید مزایای نسبی، اقتصادی و رقابتی این شهرستان نسبت به سایر شهرها لحاظ شده و سرمایه گذاری ها نیز بر اساس همین مزایا صورت پذیرد.

وی افزود: تکاب در شرایطی است که نباید مسئولان هیچ فرصتی را از دست بدهند بلکه دستگاه های اجرایی باید با برنامه ریزی و پرهیز از تصمیم های عجولانه فضای لازم را در اجرای راهکارهای توسعه ای در تکاب فراهم کنند.

فرماندار تکاب گفت: تامین زیرساخت ها و امنیت سرمایه گذاری یکی از مهمترین بسترهایی است که برای توسعه تکاب باید تامین شده و سرمایه گذاران با امکانات و امنیت بیشتر و بهتر در این شهر به سرمایه گذاری اقدام کنند.

وی اضافه کرد: بدون ورود بخش خصوصی و حضور سرمایه گذاران، توسعه تکاب محقق نخواهد شد و در این راستا باید بسترهای لازم نیز فراهم شود.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.