اهواز؛

رکورد بی سابقه تخلیه آهن در منطقه ویژه اقتصادی

منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) طی ماه های اخیر موفق شده است که ارقام جدیدی در زمینه تخلیه و بارگیری انواع کالا با بهره گیری از توان بخش خصوصی کسب نماید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خوزستان ؛ در جریان تخلیه یک فروند کشتی خارجی حامل آهن آلات در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، رکورد قابل ملاحظه کسب شده جدید، 15 هزار و 729 تن در یک روز کاری می باشد ، رکود قبلی در این زمینه به میزان قابل توجهی بهبود یافت. 

جانشین معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به کسب رقم جدیدی در زمینه ی شاخص نرخ تخلیه آهن آلات طی مهرماه سال جاری اظهار داشت: با بهره گیری از توان نیروهای عملیاتی مجرب و آموزش دیده و در شرایط کاملا ایمن و تحت نظارت کارشناسان بندری،زمینه ی لازم برای کسب این رقم بی سابقه در این مجتمع بزرگ بندری میسر گردید.

 ناصر زاده، حفظ آماده به کاری و به کار گیری تجهیزات متناسب با حجم و نوع محمولات و برنامه ریزی عملیاتی را از عوامل حصول این موفقیت برشمرده و افزود: بهبود شاخص های عملیاتی از جمله نرخ تخلیه کالا با هدف جلب رضایت بیشتر صاحبان کالا و خطوط کشتیرانی از اهم اهداف این اداره کل می باشد.

 جانشین معاون دریایی و بندری با اشاره به رکورد قبلی در زمینه شاخص نرخ تخلیه معادل 13هزار و 449تن  که طی آبان ماه سال 88 به دست آمده است، بیان کرد : این مجتمع بزرگ بندری موفق شده است که متناسب با حجم و نوع کالای کشتی های ورودی، برنامه ریزی مناسب از جمله اختصاص اسکله ی مناسب برای پهلو دهی، انبار و محوطه بار انداز و تجهیزات ویژه، زمینه را برای تسریع در روند تخلیه  کالا را فراهم بیاورد.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.