بوشهر؛

سپاه امام صادق برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی آماده است

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) گفت: تمام امکانات خود را برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین بسیج می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید خرمدل در نشست هماهنگی ستاد اربعین سپاه استان بوشهر گفت: سپاه امام صادق(ع) تمام امکانات خود را برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی در مرکز استان، شهرستان‌ها و استان خوزستان بسیج می‌کند و در 2 بخش قبل و بعد از اربعین حسینی و در مسیر حرکت زائرین هم استانی به ارائه خدمات اسکان و پذیرایی می‌پردازد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) بیان کرد: سپاه هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص ثبت‌نام و اعزام زائرین اربعین حسینی ندارد و ثبت‌نام زائرین باید از طریق سامانه سماح وابسته به سازمان حج و زیارت صورت پذیرد و ما فقط در زمینهٔ خدمات‌رسانی به زائرین در بحث اسکان و پذیرایی آنان در طول مسیر به فعالیت می‌پردازیم.

وی تصریح کرد: اردوگاه فاطمه الزهراء(س) سپاه امام صادق(ع) واقع در منطقه عملیاتی مارد در کیلومتر 10 اتوبان آبادان - اهواز آماده اسکان، استراحت شبانه و پذیرایی زائرین هم استانی است.

خرمدل گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سپاه استان با ایجاد ایستگاه‌های صلواتی در مرز خرمشهر و همچنین راه‌اندازی موکب‌های متعدد در کشور عراق به زائرین هم استانی و کشور خدمات‌رسانی می‌کند.

وی تصریح کرد: خدمت‌رسانی به زائرین از جایگاه خاصی برخوردار خواهد بود و سپاه پاسداران با این نیت وارد عرصه خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی شده است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) در ادامه اضافه کرد: طبق ابلاغ ستاد اربعین حسینی کل سپاه، اردوگاه شهید باکری سپاه مستقر در خرمشهر نیز آماده اسکان و پذیرایی 100 هزار نفر از زائرین سراسر کشور است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.