وکیل بابک زنجانی:درخواست شماره حساب برای پرداخت بدهی/ شرکت ملی نفت: از این حرف‌ها زیاد می‌زنند

تاکنون بابک زنجانی در عمل هیچ وجهی اعم از ریالی و ارزی به شرکت ملی نفت پرداخت نکرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، موضوع بزرگترین کلاهبردار نفتی همچنان بحث داغ  روز جامعه است به طوریکه در این رابطه اظهار نظرهای متفاوتی از این بدهکار ردوبدل می‌شود و بحث جلسات علنی دادگاه این متهم و اظهاراتی که در آن از سوی وکیل و متهم مطرح می شود سوژه ای جذاب هم برای مردم وهم برای رسانه ها شده است.

در همین راستا نیز در ابتدای دومین روز جلسه محاکمه بابک زنجانی، قاضی صلواتی به نقل از وکلای خارجی متهم اعلام کرد که بابک زنجانی و شرکایش حاضر هستند کلیه بدهی‌های شرکت ملی نفت ایران را از طریق ارائه ضمانت‌نامه بانکی، پرداخت کنند. 

شرکت ملی نفت ایران نیز در نامه‌ای به قاضی صلواتی، با اشاره به سابقه ادعاهای دروغین متهم و وابستگان وی، کذب و واهی بودن ادعاهای گذشته زنجانی و یادآوری این نکته که تاکنون در عمل هیچ وجهی، اعم از ریالی و ارزی به حساب این شرکت واریز نشده است، آمادگی مجدد خود را برای هر نوع همکاری و اقدامات لازم برای وصول مطالبات، اعلام کرد. 

اما موضوع پرداخت بدهی شرکت نفت این بار از سوی وکیل این متهم مطرح شده  بطوریکه کوهپایه زاده از درخواست بابک زنجانی از دادگاه برای ارائه شماره حساب شرکت HK سخن گفته است.

وی همچنین از مکاتبات محرمانه  بین شرکت نفت، دادگاه،خودش و موکلم اش خبر داده و اینطور عنوان کرده است که انتشار درخواست بابک زنجانی از دادگاه برای ارائه شماره حساب، ازسوی شرکت نفت تا زمان وصول مطالبات و انتقال پول قطعاَ به مصلحت نیست.
این درحالی است که ماه رخ مدیر امور حقوقی شرکت نفت در این خصوص به خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفته است که از این اظهار نظرها زیاد گفته شده است این متهم حتی یک سنت هم به شرکت نفت پرداخت نکرده است.

لازم به ذکر است که وزیر نفت پیش از این عنوان کرده بود ١٠ هزار میلیارد تومان از پول مردم  دست بابک زنجانی است و پول مردم را نمی‌توان با هوچیگری و سروصدا خورد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، شرکت نفت ، بدهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۶
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۴
خبرهای متفاوتی در مورد این شخص به گوش می رسد بعضی ها می گویند این شخص دلال شرکت نفت بوده تا در زمان تحریم نفت ایران را در بازارهای بین المللی بفروشد وچون در آن زمان زمان آقای احمدی نژاد گره گشای مشکلات بوده دولت کنونی جهت خراب کردن وجهه دولت قبلی اومده واین شخص را مجرم قلمداد کرده البته ما هم نمی دانیم الله اعلم
آخرین اخبار