دو شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاکسپاری می‌شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: به‌زودی در فضای مقابل مسجد حضرت نبی اکرم سایت پردیس دانشگاه خاکسپاری می‌شوند و طراحی یادمان شهدا باید به بهترین شکل اجرا شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر علیرضا رئیسی در نشست هماهنگی طراحی و احداث یادمان شهدای گمنام که در آینده‌ای نزدیک در سایت پردیس دانشگاه خاکسپاری می‌شوند گفت: طراحی و معماری یادمان شهدای گمنام دانشگاه باید به بهترین شکل و صورت اجرا شود و برای محیط پیرامون قبور مطهر شهدا و حریم یادمان نیز پیش‌بینی‌های لازم صورت گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد: به برکت دفن شهدای گمنام در سایت پردیس دانشگاه فضاهای آموزشی و فرهنگی این سایت تکمیل شود و ما در آینده شاهد مجموعه کامل فرهنگی، آموزشی، ورزشی و خوابگاهی در این سایت باشیم.

رئیسی زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه همه دانست گفت: با توجه به نزدیکی زمان خاکسپاری شهدا در دانشگاه می‌بایست در اسرع وقت کار زیرسازی یادمان آغاز شود.

مسئول دفتر نهاد  مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز با تشکر از تلاش‌های صورت گرفته برای تصویب خاکسپاری شهدای گمنام در دانشگاه بر ساخت یادمان شهدا با توجه به نیازهای فرهنگی دانشجویان و برگزاری مراسم مذهبی در این نقطه تأکید کرد.

قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز دفن شهید گمنام در سایت پردیس دانشگاه را اقدامی با ارزش و موجب ایجاد فضای معنوی و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در بین دانشجویان و همکاران عنوان کرد.

پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام به‌زودی در فضای مقابل مسجد حضرت نبی اکرم سایت پردیس دانشگاه خاکسپاری می‌شوند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار