پایان‌ رأفت: امیدوارم پرسپولیس دربی را ببرد/ ملوان فقط مشکل مالی دارد

مهاجم سابق پرسپولیس برای تیم محبوبش در دربی آرزوی موفقیت کرد.

پایان‌ رأفت: امیدوارم پرسپولیس دربی را ببرد/ ملوان فقط مشکل مالی دارد
پایان‌رأفت، مهاجم سابق پرسپولیس در آستانه شهرآورد پایتخت در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: امیدوارم پرسپولیس برنده‌ی دربی هشتادو یکم باشد.

وی تصریح کرد: اگر چه مردم انزلی و همچنین بازیکنان تیم ملوان علاقه‌ای ندارند که مربیان تیمشان در خصوص تیم‌های دیگر، به ویژه پرسپولیس و استقلال، صحبت کنند، اما به هر حال من یک پرسپولیسی هستم و همواره احترام خاصی برای پرسپولیس قائل هستم و طبیعتا آرزو می‌کنم که این تیم برنده‌ی دربی باشد.

رافت که در این فصل به عنوان دستیار حمید استیلی، در تیم ملوان مشغول به کار است درباره شرایط این تیم گفت: از روز اولی که کادر فنی فعلی در ملوان شروع به کار کرد تمرینات این تیم به صورت علمی و پیشرفته در حال برگزاری است و بازیکنان هم کادر فنی را پذیرفته‌اند.

وی افزود: تیم ملوانه هیچ‌گونه مشکل فنی ندارد واز نقطه نظر فنی هر روز در حال پیشرفت هستیم تنها مشکلی که بازیکنان تیم ما را آزار می‌دهد، مشکل مالی است که باعث از بین‌رفتن تمرکز آن‌ها در حین تمرین و بازی می‌شود بازیکنان مدام مشکلات مالی خود را به ما ارجاع می‌دهند و متاسفانه از دست ما هم کاری ساخته نیست.

رافت درباره شرایط ملوان در جدول اظهار داشت: در حال حاضر تیم ما 13 امتیاز دارد و فاصله‌ی زیادی با صدر جدول نداریم. در صورت کسب سه امتیاز بازی با فولاد و انزلی، می‌توانیم به جمع بالانشینان جدول برگردیم.
این درحالی است که تیم ملوان در فصل گذشته در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ، تنها یازده امتیاز داشت و اکنون در 10 بازی موفق به کسب 13 امتیاز شده است.

وی در ادامه خطاب به هواداران ملوان و مردم انزلی گفت: من از مردم خوب انزلی تقاضا می‌کنم از کادر فنی تیم ملوان  حمایت کنند و قدر تیم‌شان را بدانند قطعا این مردم تنها مالکان باشگاه ملوان هستند. من به شخصه 5 سال برای این تیم بازی کردم و به همه مردم انزلی احترام می‌گذارم.

وی خاطرنشان کرد: این کادر فنی حتی یک بازیکن را در تیم تغییر نداده است و به جوانان انزلی‌چی اعتقاد کامل دارد. شاهد این مدعا حضور بازیکنان جانی مثل صادق محمدی و محمد رضی‌پورو... در تیم ملوان است. امیدوارم مردم انزلی هم با اعتماد به این کادر فنی روز شنبه برای تشویق تیم خود به ورزشگاه بیایند و به ما کمک کنند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

برچسب ها: رافت ، پرسپولیس ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.