سکته در بازی راه آهن و گسترش فولاد تبریز

بازی راه آهن و گسترش فولاد تبریز با تساوی بدون گل پایان یافت و صعود چشمگیر از دست رفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،راه آهن که بعد از بازی مقابل استقلال اهواز و کسب نتیجه ی درخشان، توجه ها را به سمت خود جلب کرده بود، بعد از بازی مقابل نفت، از اوج خود سقوط کرد و نتیجه گیری در مورد عملکرد رو به رشدش را تا بازی مقابل گسترش فولاد به تعویق انداخت، امروز با هدف کسب سه امتیاز به زمین آمد. این در حالی بود که این تیم، بهادر عبدی و سیامک کوهنورد را به دلیل محرومیت همراه نداشت. از طرف دیگر مشکل رباط صلیبی محسن ایران نژاد نیز باعث شده است که او تا پایان فصل نتواند تیم اش را همراهی کند. با این حال حسین پاشایی، مربی راه آهن، در کنفرانس خبری دیروز اعلام کرده بود به سه امتیاز این بازی نیاز دارند و تمام عزم شان را برای کسب این امتیاز جزم کرده اند.
از سوی دیگر گسترش فولاد تبریز که در رده ای به مراتب بهتر از راه آهن در جدول قرار دارد برای کسب امتیاز پیروزی به زمین آمده بود. ایوب کلانتری که در صبای قم شاگرد تارتار بود، برای نمایش توانایی هایش مقابل سرمربی سابق اش انگیزه های بسیاری داشت.
شرایط جدول به گونه ای بود که کسب سه امتیاز برای گسترش فولاد می توانست این تیم را تا رده ی پنجم بالا بکشد. همچنین سه امتیاز پیروزی برای راه آهن نیز کسب جایگاه دوازدهم را در جدول به همراه داشت.
با این نتیجه راه آهن تهران همچنان در رده های پایین جدول باقی ماند و شاید تا پایان لیگ، صعود چشمگیری نداشته باشد چرا که بعد از این بازی های سختی را در هفته های آینده در پیش خواهد داشت. باید دید پیروزی راه آهن مقابل استقلال اهواز حکایت از روند رو به رشد تیم داشته یا فقط یک شانس بوده است.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار