مهرداد غفارزاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان:

حق «دریا و ماهی پرنده» در سینمای ایران اجحاف شد/ لندن میزبان بعدی این فیلم است

حق فیلم «دریا و ماهی پرنده» اکران عمومی و گسترده است.

مهرداد غفارزاده کارگردان سینمای در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حضور فیلم «دریا و ماهی پرنده» در جشنواره‌های خارجی گفت: فیلم «دریا و ماهی پرنده» برای حضور در بخش رقابتی جشنواره کودک هند که 25 آبان ماه افتتاحیه آن است، انتخاب شده و امیدواریم مانند دیگر جشنواره‌های خارجی به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه در اکران فیلم «دریا و ماهی پرنده» تا به این لحظه احجاف شده، افزود: با توجه به شرایط اکران هنر و تجربه و اکران عمومی، راغبم فیلم «دریا و ماهی پرنده» در بخش عمومی و سطح گسترده نمایش داده شود چون حق فیلمی که در جشنواره‌های داخلی و خارجی از جمله همدان، مسکو و کره جایزه گرفته و مورد استقبال عموم واقع شده، اکران گسترده و عمومی است، اکرانی که فقط مخاطب و قشر خاصی ندارد و همه افراد جامعه می‌بینند.

وی ادامه داد: مضمون فیلم «دریا و ماهی پرنده» به نحوی است که به طور قطع در اکران عمومی مخاطبان زیادی را به خود جذب می‌کند و موفق خواهد بود پس ماندن طولانی مدت این فیلم در صف اکران اتفاق خوبی نخواهد بود.

«دریا و ماهی پرونده» راهی لندن شد

گفتنی است؛ فیلم «دریا و ماهی پرنده» برای بخش مسابقه جشنواره‌های فیلم‌های ایرانی لندن پذیرفته شده و از همین ماه (آبان) رقابت این فیلم با دیگر فیلم‌های حاضر در جشنواره مذکور شروع می‌شود.

«دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه کنندگی امیر پورکیان است که بازیگران چون همایون ارشادی، نیوشا ضیغمی، امیر حسین رستمی، نادر فلاح، علی اکبر صحرایی، ارشیا طالبی، مازیار نوروزی، محسن تمیزی، مهرداد غفارزاده و ... در آن ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه فیلم آمده:

نوجوانی 17 ساله به نام احسان که نه توانایی تکلم نه توانایی شنیدن دارد بدون ارتکاب جرم در مرکز بازپروری نوجوانان بزهکار در یک منطقه محروم به سر می‌برد. احسان چند بار تلاش به فرار از مرکز بازپروری می‌کند اما ... 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار