رویای آزادی و خانه ای روی آب؛

گزارشی از تمام اتفاقاتی که بر گلشیفته،صدف طاهریان و چکامه افتاد+تصاویر

رویای آزادی بی حد و مرز برای برخی به اصطلاح بازیگر باعث شد شاهد واکنش های تند مسئولین،هنرمندان و مردم باشیم.

به گزارش خبرنگار اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها فضای فرهنگی همانند آبی گل آلوده شده و افرادی که قصد ماهیگری دارند، دام هایی را در فضای مجازی گسترده اند.

پیش از این از مواردی چون تئاترهای زیرزمینی و یا موسسات آموزش رقص به سبک غربی ها، طعمه های خود را جذب می کردند اما این روزها داستان دیگری در جریان است، بازیگران زن سینمای ایران با خبرنگار فراری که به خارج از کشور گریخته هم داستان شده و در راستای تغییر فرهنگ زنان و دختران این سرزمین، بی حجابی و برهنگی را فریاد می زنند.

سریال دنباله دار کشف حجاب بازیگران ایرانی

سریال دنباله دار کشف حجاب بازیگران ایرانی

داستان از آنجایی شروع شد که در مرداد سال 1387‏‎ ‎گلشیفته فراهانی به دنبال ایفای نقش در یک فیلم هالیوودی و برای حضور بر فرش قرمز آن به آمریکا رفت و در مراسم فرش قرمز هالیوود بدون حجاب و با لباس شب ظاهر شد.

وی پس از اکران خصوصی فیلم، در مصاحبه با روزنامه آمریکایی دیلی نیوز گفت، ‏دیگر قصد ندارد، به ایران بازگردد .

ابتذال های گلشیفته فراهانی به کشف حجاب ختم نشد و وی برای عکاس یک مجله برهنه شد و تصاویرش در شبکه های اجتماعی و مجازی دست به دست چرخید، همچنین خبرهایی از بی بند و باری و روابط آزاد وی نقل محافل خبری غرب بود.


سریال دنباله دار کشف حجاب بازیگران ایرانی

در جدیدترین اقدام که توسط این بازیگر  صورت گرفته است، شایعاتی مبنی بر ازدواجش با کامبیز حسینی مجری اخراجی برنامه پارازیت VOA بر سر زبان ها افتاده است و تصاویری مرتبط در این زمینه نیز در شبکه های اجتماعی مختلف دست به دست می چرخد.

همچنین فیلمی از پارتی شبانه گلشیفته فراهانی با حضور کامبیز حسینی و شنبه نقیب زاده منتشر شده است تا این شایعه پر رنگتر جلوه کند. (برای خواندن جزئیات اینجا را کلیک کنید.)

سریال دنباله دار کشف حجاب بازیگران ایرانی

در ادامه مینا لاکانی که همسر سابق یکی از بازیگران معروف بود نیز به خارج از کشور رفت و پناهنده شد و برای بدست آوردن دل غربی ها، در برنامه ضد انقلاب صدای آمریکا حجاب را از سر خود برداشت و به تقلید از گلشیفته فراهانی پرداخت.

این داستان سریالی و ادامه دار کشف حجاب بازیگران زن به مژده شمسایی همسر بهرام بیضایی و حنانه شهشهانی نیز رسید که انتشار عکس های بی حجاب شهشهانی واکنش های منفی فراوانی را در پی داشت.

این بازیگر جوان که در سریال کلاه پهلوی نقش دختری مذهبی را عهده دار بود، با انتشار تصاویری با حجاب در اینستاگرام خود در صدد برآمده تا اشتباهاتش را جبران کند.

شهشهانی در اینستاگرام خود از زندگی اش در آمریکا نوشته و اعلام کرده قصد دارد بعد از اتمام تحصیلاتش به ایران بازگردد، اما آیا این امر برای بازیگری که قبح شکنی کرده و تصاویر نیمه برهنه اش در دنیای مجازی منتشر شده بود، امکان پذیر است؟

اما بعد از دو سال رعایت نسبی هنجارها توسط بازیگران زن، این بار صدف طاهریان که چهره ای شناخته شده نیست و در گروه بازیگران درجه دو قرار دارد و مخاطبان عام سینما آنچنان که باید او را نمی شناسند، برای مطرح شدن در میان مردم کشف حجاب کرد شد.

سریال دنباله دار کشف حجاب بازیگران ایرانی

 وی اخیرا در صفحات اینستاگرام خود تصاویری غیرمتعارف از خود قرار داده و البته با قرار دادن ویدئویی تاکید کرده که صفحه اش هک نشده است!این بازيگر زن سينماى ايران كه بازى در فيلم هايى چون "سلام بر عشق" ،"پس كوچه هاى شمرون" و "عصر يخبندان" را در كارنامه دارد به ناگهان در صفحه اينستاگرام خود كشف حجاب كرد. وی همچنین در تله فیلمهایی چون "موارد مشکوک"، "تلفن همراه" و "قرار بعدی همانجا" بازی کرده و البته در نخستین سرمایه گذاری سینمایی بابک زنجانی یعنی درام به لحاظ ساختاری متقاطع "هیچ کجا هیج کس" هم به ایفای نقش پرداخته بود.

وی که پیش از این در پیامکی که با یکی از دوستانش رد و بدل کرده است، اعلام کرده قصد افشاگری از پشت پرده سینمای ایران را دارد، با خبرنگار اخراجی از ایران که اکنون در صدای آمریکا مشغول بکار است، مصاحبه کرده و از محدودیت های حجاب گفته است.

سریال دنباله دار کشف حجاب بازیگران ایرانی

این به اصطلاح بازیگر با این سخنان خود،احتمالا  قدم در دام" م.ع" که کمپینی برای ترغیب دختران جوانان به بی حجابی راه اندازی کرده گزارده است و اهداف غرب را تبلیغ می کند.

سریال دنباله دار کشف حجاب بازیگران ایرانی

سریال دنباله دار کشف حجاب بازیگران ایرانی

در ادامه، این بازیگر زن که کشف حجاب را کافی ندانسته، جا پای گلشیفته فراهانی گذاشت و عکسی نیمه برهنه از خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. گویا باید منتظر باشیم تا این خانم بازیگر پا را فراتر گذاشته و به گلشیفته دیگری در سینمای ایران تبدیل شود و روز به روز عکس هایی مبتذل تر از خود را برای عموم به نمایش بگذارد.

سریال دنباله دار کشف حجاب بازیگران ایرانی

سریال دنباله دار کشف حجاب بازیگران ایرانی

داستان سریالی کشف حجاب زنان بازیگر به اینجا ختم نشد و  این بار نیز نوبت به چکامه چمن ماه رسیده تا در صفحه اینستاگرامش با عکس هایی بی حجاب و نه در خور و شایسته یک بازیگر مسلمان ایرانی روبرو شویم. مردم این بار خیلی به بحث هک شدن صفحه اینستاگرام چمن ماه فکر نمی کنند چرا که در آخرین مورد از سریال کشف حجاب های بازیگران، این احتمال از بین رفت و توسط خود صدف طاهریان تأیید شد.

سریال دنباله دار کشف حجاب بازیگران ایرانی

سریال دنباله دار کشف حجاب بازیگران ایرانی

این اتفاق به قدری مردم و طرفداران سینما و فرهنگ را متعجب کرد که صفحه اینستاگرام منتسب به این بازیگر به میدان اطهار نظر کاربران فضای مجازی تبدیل شد اما عکسی که چکامه چمن ماه در کنار بهروز وثوق بازیگر فیلم فارسی های زمان طاغوت منتشر کرد، تا مهر تائیدی بر سندیت اقدام ضد فرهنگی خود زند.


سریال دنباله دار کشف حجاب بازیگران ایرانی

یکی از بستگان نزدیک چمن ماه درباره ماجرای کشف حجاب اینستاگرامی این بازیگر گفت: چکامه مدتی است که از ایران مهاجرت کرده و طبیعی است که پوشش خود را هم منطبق با استانداردهای کشوری که در آن اقامت دارد انتخاب کرده است.

شاید خیلی ها ندانند که دو نفر از اعضای مقتول گروه موسیقی "سگهای زرد” یعنی سروش و آرش فرازمند پسردایی های چکامه چمن ماه بودند.پسردایی های چکامه که مدتی بعد از تشکیل گروه "سگهای زرد” به آمریکا مهاجرت کرده بودند دو سال قبل با شلیک گلوله علی اکبر رفیعی از اعضای گروهی به نام "فری کیدز” در بروکلین نیویورک کشته شدند!آن دو جوان که با سری پرسودا هوس ینگه دنیا و جهانی کردن گروهشان به سرشان زده بود، سرنوشتی تلخ در بروکلین پیدا کردند خدا عاقبت دخترعمه شان را به خیر ختم کند!

اینان از جمله افرادی هستند که در دنیای واقعی نتوانسته اند موفقیتی کسب کنند لذا اجرای شوهای بی پروا، فضای مجازی را رمز موفقیت های پوچ خود قلمداد کرده اند.

اما در پی بروز آخرین مورد کشف حجاب ,مسئولین فرهنگی کشور و برخی از هنرمندان به محکوم کردن این اقدام مبادرت کرده اند. که از جمله آنها حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،رزیتا غفاری و پروانه معصومی بازیگران سینما هستند:


 نوش آبادی  در گفتگو با خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  "در خصوص کشف حجاب برخی از بازیگران زن ایرانی گفت: این گونه رفتارها که نشانه خلا شخصیت و کمبود عاطفی است در واقع انتشار عکس های بدون حجاب خودشان را در فضای مجازی برای مردم کار ضد فرهنگیو اخلاقی است و غیرقابل توجیه است.
 ما انتظار نداریم هنرمندانی که از کنار از همین مردم معروف شدند و جایگاهی پیدا می کنند حالا بخواهند به باورها و اعتقادات همین مردم بی توجه باشند. وی ادامه داد:

این رفتارها نشان کمبودها و خلا روحی عاطفی است و به نظر می رسد اگر این رفتار عامدانه و آگاهانه باشد طبق ضوابط و مقررات که ما اعلام کردیم این افراد دیگر نمی توانند به طور رسمی فعالیت کنند ما دیگر آنها را به عنوان هنرمند تلقی نمی کنیم.وی افزود:
 این کار باید توسط این افراد توجیه شود و بلافاصله عکس ها را بردارند و کارشان را جبران کنند و طبق مقررات با آنها برخورد می کنیم. البته این رفتارها در شان یک هنرمند نیست. هنرمندی که این کار را انجام می دهد اول به خودش ضرر می رساند. 
ما به هنرمندان پیشنهاد می کنیم عکس های شخصی خودشان را در فضای مجازی منتشر نکنند.
نوش آبادی تصریح کرد: اگر عمدی در این کار باشد طبق ضوابطی که قبلا به آنها اعلام شده با آنها برخورد می کنیم. برخی از هنرمندان مدیر برنامه هایشان صفحه های مجازی را هدایت می کند. اگر محرز شود که خودش را این کار را کرده با او برخورد می کنیم اما اگر مدیر برنامه هایش این عکس را گذاشته باشد سریع تر باید جلوی کار را بگیرد.
به هرحال برای برنامه های بعدی این بازیگر محدویت ایجاد می کنیم و دیگر نمی توانند کارهای هنریشان را به راحتی عرضه کنند.وی در پایان گفت: به هنرمندان کشورمان که اکثر آنها انسان های معتقدی هستند پیشنهاد می کنم اجازه ندهند در اثر یک رفتار نامتعارف، اعتبار آنها به این سرعت لکه دار شود و زیر سوال رود".


رزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص رفتار نامتعارف برخی از بازیگران و کشف حجاب دو بازیگر سینما پاسخ داد و گفت:

" به هر حال اشتباه کرده است هنرمند الگوی جامعه است و با توجه به اینکه در کشور اسلامی هستیم و حجاب الزامی است و با این کار این بازیگر نمی‌دانم چه بگویم به هر حال در خارج از کشور این محدودیت را نداریم. 
وی افزود: شاید یکی از دلایل این مشکلات این است که اجازه می دهند هر فردی وارد حوزه بازیگری شود و کسانی که جنبه آن را ندارند این مسائل را به وجود می‌آورند و بازیگری را وسیله‌ای برای نشان دادن خود قرار می‌دهند چرا که بازیگران متعهد کشور کدام یک این کار را کرده است و برای همچین کار ظریف و حساس مثل بازیگری نباید اجازه داد هر کسی وارد این کار شود".

 همچنین پروانه مصعومی دیگر بازیگر سینما دربار این اتفاق اینگونه پاسخ داد و گفت:

"خبرهایی در سایت باشگاه خبرنگاران جوان خواندم و با توجه به اینکه در شبکه های اجتماعی فعال نیستم خبر زیادی ندارم. صددرصد مخالف این کار هستم و فکر می کنم هر کسی در جامعه زندگی می کند باید به قوانین جامعه احترام بگذارد. قوانین کشور ما حجاب است و اگر حجاب را برداریم یعنی بی احترامی به قوانین کرده ایم و بزرگترین جرم را مرتکب شده است".وی ادامه داد:
 "درباره این موضوع خیلی فکر کردم خواستم بدانم داستان از چه قرار است اما هر چه فکر کردم عقلم به جایی نرسید. نمی دانم اعتراض است یا نه؟
 ولی به نظر من این کار بسیار کودکانه است با توجه به اینکه ما در یک کشور اسلامی هستیم و حجاب داریم و در جاهایی که حضور داریم باید حجاب داشته باشیم".وی عنوان کرد:
" این کار یک جور به نمایش گذاشتن است درست مانند این است که یک ویترین برای خودش درست کند. من اسم این بازیگر را نشنیده ام و نمی شناسم.معصومی اظهار داشت: اگر این خانم شهرت دارد مدیون و مرهون مردم است و این مردم آنها را به شهرتی رسانده اند و باید با خودش صحبت کنید که چرا این کار را کرده است". 


*ناگفته نماند ماجرای گلشیفته فراهانی،صدف طاهریان و چکامه چمن ماه زنگ خطری است برای مسئولین مربوطه تا برای این بی فرهنگی و ابتذال چاره ای بیاندیشند.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۲ تير ۱۳۹۹
در کشور خودمون هم زنها و دختران حجاب خوبی ندارن واقعا جای تاسفه که رفتار اسلامی رعایت نمیشه کسی هم جرات نداره بهشون تذکر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
یه روز پشیمون میشه که دیگه فایده ای نداره
Canada
ناشناس
۰۳:۱۱ ۱۰ دی ۱۳۹۶
خدا هدایتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد امیر حسین
۱۶:۱۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
ازدواج سنت پیامبر است و ایشان فرمودند کسی ازدواج نکند از خاندان من نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۱ آبان ۱۳۹۶
بهتره کمتر به این طور افراد بها دهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۱ آبان ۱۳۹۶
خدا هدایتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۳۰ مهر ۱۳۹۶
خدا هدایتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
همانا که گرما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم
Netherlands
ناشناس
۰۵:۲۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
متاسفم برای اینکه شاهد این چنین اتفاقاتی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
ای بابا
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۷:۱۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
یه روز پشیمون میشه که دیگه فایده ای نداره
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۷:۱۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
یه روز پشیمون میشه که دیگه فایده ای نداره
Netherlands
ناشناس
۰۴:۰۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
س باید دنبال سر منشا این کارها بود.بیدلیل کسی کاری نمیکندوافرادی که باعث شدند گرفتار خواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۵
ابروتون و به چی وبه کیا فروختید ؟؟؟؟؟با پول یابه دشمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۵
خداوند به همه انسانها قدرت تفکر و اختیار داده که راه و روش زندگیشون رو خودشون انتخاب کنند و مطمئنا مسئولیت پیامد این انتخاب ها با خودشون هست. افراد کم و بیش شناخته شده هم انسان هستند و ازین قاعده مستثنی نیستند و نباید الزاما به روش و دلخواه دیگران زندگی کنن. عمر و زندگی ما در دنیا اینقدر کوتاهه که بهتره به جای نظر دادن درباره اشخاص و توهین کردن به دیگران ،حواسمون به آخرت خودمون باشه.یادمون باشه که دنیا محل آزمایش ماست و درنهایت فقط و فقط پاسخگوی خداوند خواهیم بود نه بندگانش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۲ مهر ۱۳۹۵
من فکر می کنم حجاب یه مقوله اختیاریه،و هر کسی باید این ازادی رو داشته باشه که رعایتش کنه یا کشفش! اینها فقط یک سری عکسن...و جنجال زیادی بر سر این مساله،بیشتر آدمو درباره دلایل فرهنگی اینهمه سوال برانگیزی چندتا عکس به فکر می بره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
کارشون اشتباه بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
آخه چرا این حرف و میزنید اگه خودتون هم سال ها بیکار میموندید باز همین حرف رو می زدید عشق اون ها هم سینما بوده دیگه من بیشتر برای شما آدمهای بی درک متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
y
۱۲:۴۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۵
دقیقا باید تاسف خورد
United States of America
wakcy
۰۳:۲۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
راست میگی . حق با شماست . دلیل کاری که کردند از دو حال خارج نیست
1)-این همه سال در ایران نتونستند خودشون رو ارضاء کنند
2)- چیز بیشتری از هنر بازیگری واسه عرضه به مردم ایران رو نداشتند !
به جزء کشف حجاب و نمایش برهنگی بدنشون که البته نشانه فقر فرهنگی یا بهتره بگویییم برهنگی فرهنگی است و نه روشنفکری ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
فقط‌میگم‌خدا‌لعنت‌شون‌کنه‌‌که‌میخوان‌با‌این‌کارشون‌‌‌‌‌‌جوان‌های‌‌ما‌روبه‌گمراهی‌بکشند‌راهی‌که‌خودشون‌رفتن‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۰۳ تير ۱۳۹۵
بنظرم خودشون الان پشبمونن ولی راه بازگشتش براشون سخته
Iran (Islamic Republic of)
کبوتر
۱۲:۴۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۵
چرا پشیمون باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
زندگی خصوصی هر کس مربوط بخودشه مربوطه چ بازیگر چه غیر بازیگررر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
هنرمند الگوی یه جامعه اس..یه الگو همچین کاری نباید بکنه.گرچه اینا اسم هنرمندبراشون زیادیه...هنرو فرهنگ یه ملت قداست داره که نباید به اینا عنوان هنرمندو داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا تو به همه آدم ها کمک کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
فقط یه سؤال دارم
به نظرشون الآن توبهشتند؟
خداآخروعاقبت همه مارو ختم بخیرکنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۲ دی ۱۳۹۴
عقده این دیگه متاسفم آبرو هر چی زنه بردین بدنتون نشون میدین ک چی بابا واس کی بدبختا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۰ دی ۱۳۹۴
واقعامتاسفم براشون.چندتاادم عقده ای ک خودشون وبحراج میزارن اونالیاقت توایران موندن ونداشتن وندارن.مهساقایدامینی هارونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۴ ۱۳ دی ۱۳۹۴
به هر حال اونا رفتن بیرون از مرز ایران و اونجا حجاب به معنای داخل ایران مطرح نیس و نباید از روی چند تا عکس قضاوت کرد .
United States of America
wakcy
۰۵:۱۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
اگه فرد معمولی وچهره ناشناس بود شاید کارشون قابل پذیرش بود ولی موضوع ایجاست که این افراد به دلیل شناخته شده بودن به واسطه شغل و فعالیت در سینما و تلویزیون و توجه افکار عمومی به انها بخصوص جوانان و طرفدار داشته و دارند ! و همینطور الگو برداری جوانان و جامعه از انها خواسته یا ناخواسته به انها چهره فرهنگی داده و به همین سبب تمام حرکات و گفتگوها و اضهار نظرات و علایق و موضعگیری انها دیده میشود بخصوص اطلاع یافتن از زندگی شخصی و خصوصی انها زیر ذره بین است.
به همین دلیل و به خاطر شهرت اینگوننه افرادکه در نزد افکار عمومی شخصیتی فرهنگی هستند و ویترینی برای معرفی اداب و سنن و فرهنگ کشور و زادگاهش محسوب میشوند !
کشف حجاب و اعلام کردن ان و گذاشتن عکس و فیلم از این اقدام در هر جای دنیا که باشند به بهانه اجباری نبودن حجاب و یا حتی ممنوعیت گذاشتن حجاب در ان کشور در جهت توجیه اقدامشان و قبح شکنی از این کار خودشان به معنی ساده انگاشتن مخاطب و توهین اشکار به فهم و شعور مردم است وقابل پذیرش و توجیه نیست و سلب مسئولیت از ان فرد نمیکند.
من و شما در ایران یعنی کشوری که دارای حکومت اسلام است که قوانین ان مطابق با قران و احکام دینی و شریعت نوشته شده و در رفراندوم به ان رای داده و پذیرفته شده زندگی میکنیم .
چون حفظ و رعایت پوشش زنان اولا برای محافظت از شأن و مقام بالای زن و دوری از نگاه نامحرمان ذکر شده و فرمان الهی است که در قران ذکر شده واجب الاجرا ست و برای همین قانون اساسی رعایت حجاب برای زن مسلمان را اجباری دانسته .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۲ آذر ۱۳۹۴
حالا می فهمم چرا در قرآن خداوند طریقه حجاب زنان مسلمان و زنان امت پیغمبر را با ظرافت و دقت بیان کرده!
تاثیر مدگرایی و چشم و هم چشمی و تهاجم فرهنگی ناجوانمردانه غرب علیه هویت اسلامی ما را نباید دست کم گرفت!
حکایت این افراد نگون بخت و فرودست حکایت آن فردی است که در کشتی جای خودش را سوراخ می کند... اگر دیر بجنبیم دین از دست می رود....دوره ما شده دوره جاهلیت باید فرزند پیغمبر ظهور کند و بار دیگر ریشه ظلم و فساد و فحشا را بخشکاند. ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۰۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۵
الان این منفی ها بخاطر چیه ک بعضیا ب این نظر دادن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
استعفر الله ربی و اتوب الیه
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
واقعا براشون متاسفم چون اونا چیزی جز عقده و اتش جهنم و خشم خدا چیزی ندارند وگرنه چه کسی خودش رو برای خوشامد دیگران به حراج میذاره و حق چنین افرادی دعاست البته دعایی که بیشتر در منجلاب گناه فرو برن امیییین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
خیلی قبل تر که شبنم طلوعی رفت و اون جور فیلم بازی کرد یا سوسن تسلیمی
باید به فکر می افتادیم .
این قصه سر دراز دارد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
درود خدا بر الهام چرخنده که ارزش های دینشو حفظ کرد.............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۴
بنام خداسلام علیکم ؛قال رسول ا..(ص):
دراینده زنانی پیدامی شوندکه درعین پوشیدگی برهنه اند ؛ هوسباز ودلفریب می باشند ؛موهای خودراطوری ارایش می کنند که مانند کوهان شتر جلوه می کند ؛اینان داخل بهشت نمی شوند وحتی بوی آنرا استشمام نمی کننند ؛ بااین که بوی بهشت از راه بسیاردور شنیده می شود ؛
صحیح مسلم ؛ ج3؛ص 1680 ؛ح 2128- التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۷ آبان ۱۳۹۴
واقعا تأسف باره متاسفم واسه این که وقتی الهام چرخنده چادر سرش کرد شد مایه ی ننگ و منگل بودن ولی گلشیفته و اینا که برهنه شدن مایه فرهنگ وتمدن شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۰۷ آبان ۱۳۹۴
من که هر چی نگا میکنم یادم نمیاد کدوم فیلم بازی کردن.اینا اصلا بازیگر بودن ایا?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۴
‌به نظر من این افراد این قدر ارزش ندارند که بهشون پرداخته شود خیلی درجه یک ومشهور نبودند ولی ‌‌دارند به آرزوشون می رسند وفعلا خبرشون جزو پر بیننده ها هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۶ آبان ۱۳۹۴
سلام
به نظرم هرچی هست منشا این رفتارها از یکجا آب میخوره...
اینا به خاطر پول وطن و خاک و نجابت و ریز و درشتشونو میفروشن.
باید تک تکمون مواظب باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۰۶ آبان ۱۳۹۴
اندکی صبر سحر نزدیک است....بخدا باید مثل شب عاشورا تمامی خوب و تمامی بد از هم جدا شوند، چرا که ظهور نزدیک است ...یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۰۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۵
ان شاء الله.
آخرین اخبار