ساری؛

کشف 640 کيلو مواد مخدر درمازندران

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف 648 کيلو و199 گرم مواد مخدر طي يک ماهه گذشته در استان مازندران خبرداد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ عليرضا ثقفی گفت : به منظور برقراري امنيت اجتماعي و برخورد با قاچاقچيان وعاملان تهيه وتوزيع مواد مخدر در استان مازندران اجرای چندين طرح اطلاعاتی و عملياتی در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های تابعه استان مازندران قرار گرفت .

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر مازندران افزود : در اجرای اين طرح هاي ماموران در سطح استان موفق به کشف 648 کيلو و199 گرم انواع مواد مخدر صنعتی و غير صنعتي از عاملان افيونی در اين استان شدند .

به گفته سرهنگ عليرضا ثقفی: در اين عمليات ها 11 باند تهيه وتوزيع مواد مخدر متلاشی و 760 نفر از عاملان افيونی دستگير شدند .

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت : اگر به آثار زيان بار اعتياد به مواد مخدر توجه کنيم ،با اين حقيقت بسيار تلخ روبرو مي شويم که وقتي يک فرد به اين مواد خطرناک و نابود کننده گرايش پيدا مي کند ،سموم خطرناک و کشنده حا صل از استعمال مواد، در اعما ق وجود او تاثير می گذارد ، نشاط وشادابی را از او می گيرد و به دنبال آن احساس کفايت و امنيت در وی نابود می شود .

سرهنگ عليرضا ثقفی افزود: حس احترام به خود و اطرافيان در افراد معتاد بسيار کاهش مي يابد و قدرت سازگاري به پايين ترين درجه خود سقوط مي کند ، تا جايي که ديگر قادر نخواهد بود درد ونگراني و احساس گناه را تحمل نمايند و حالت ياس و نا اميدي ناشي از ناکامي به آنان دست مي دهد که نتيجه آن از دست دادن قدرت به تعويق انداختن ارضاي احتياجا ت است .

انتهای پیام ///

 

برچسب ها: کشف ، کیلو ، مواد ، مخدر ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.