یاد و خاطره دربی ها از زبان بازیکنان سرخابی + تصاویر

بازیکنان دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در صفحه های اجتماعی خود از دربی سخن گفتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بازیکنان دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در صفحه های اجتماعی خود از دربی سخن گفتند.

بهنام ابولقاسم پور در صفحه اجتماعی خود عکسی از دربی های گذشته را به همراه محمود فکری منتشر کرد و گفت :
 
بازی با استقلال و درگیری برای تصاحب توپ با کاپیتان با اخلاق استقلال محمودخان فکری.

یاد و خاطره دربی ها از زبان بازیکنان سرخابی + تصاویر

علیرضا نوری محمدی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس نیز در صفحه اجتماعی خود گفت : خداروشکر همه آماده بازی هستند.

یاد و خاطره دربی ها از زبان بازیکنان سرخابی + تصاویر

جواد کاظمیان بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس نیز در صفحه اجتماعی خود عنوان کرد :666666 به امید برد دربی.

یاد و خاطره دربی ها از زبان بازیکنان سرخابی + تصاویر

پژمان جمشیدی در صفحه اجتماعی خود گفت: چقدر حسودی‌ می‌کنم به بازیکنان دربی امروز کسانی که پیراهن دو تیمی را می‌پوشند که از دوچرخه سواران و شاهین تا استقلال و پرسپولیس ریشه در  خاک ایران دارند. چقدر حسرت می‌خورم برای لحظات ناب حضور که با تمام هیجان و لذتش خاطره شدند. چقدر غمگین می‌شوم وقتی به رفته‌هامون فکر می‌کنم به هادی عزیز  دل، به  ناصر خان، به شیرزادگان بزرگ، به غلامحسین خان  مظلومی و...

کاش خدا اهل معامله بود و می‌شد داشته ای از زندگی‌ام رو بدم تا اجازه بده تنها لحظه‌ای لذت حضور دوباره در دربی را بچشم. اما افسوس افسوس که رفیق نه اهل معامله است و نه سرعت زندگی را کمی کم می‌کند. اما شکر که این لذت هنوز  هست و می‌توانیم دست کم سالی دو بار از ته دل هیجان زده شویم.

به بازیکنان دربی امروز حسودی‌ام می‌شود/ کاش می‌شد دوباره لذت حضور در دربی را بچشم

وی افزود: هر چند فوتبالمان کم ستاره شده و دیدن دربی هم مثل همه چیزهای دیگه زندگی، شبیه دوران کودکی قند تودلمان آب نمی‌کند.
جمشیدی افزود: با آرزوی دیدن یک مسابقه جذاب و سلامتی برای همه بازیکنان بعد از مسابقه و برد رنگ  محبوب هر کداممان که با نهایت احترام به استقلالی‌ها برای من تا ابد قرمزه دوستتان دارم.

پژمان

محسن بنگر در صفحه اجتماعی خود گفت: به امید برد با دعا شما با یکی از بهترین‌های ایران.

بنگر: به امید برد در دربی

رهبری فرد
روز زیبای پاییزی همه عزیزان بخیر راستش چند روز است که دل هوا   هم برای استقلالی‌های عزیز گرفته چون قرار است بعد از ظهر امروز یک بار دیگر در برابر ارتش سرخ دست‌هایشان را به علامت تسلیم بالا ببرند.

رهبری فرد: دل آسمان هم برای استقلالی‌های عزیز گرفته

وی افزود: اما خارج از همه کری‌ خوانی‌ها که تمام زیبایی و جذابیت فوتبال در همین کری‌ها و حساسیت‌ها است و فوتبال ایران تا ابد روی کاکل همین دو تیم خواهد چرخید (با احترام به همه تیم‌های خوب شهرستانی و هواداران عزیزشان) امیدوارم امروز یک بازی  خوب تاکتیکی، تکنیکی، پر برخورد، حساس، پر گل و در کل یک بازی تهرانی را ببینیم منظورم از تهرانی یعنی همان دربی‌های زیبایی که تو باشگاه‌های تهران بین دو تیم برگزار می‌شد و هواداران دو تیم در اوج حرارت و غیرت تیم ‌هایشان را تشویق کنند و برای حریفشان کری بخوانند، حسابی هم کربی بخوانند  اما شان دو تیم پایتخت نشین را که سمبل فوتبال ایران و آسیا هستند رو نگه دارند. این دربی هم امیدوارم با برد پرسپولیس ما تموم می‌شود  اما آنچه باقی خواهد ماند رفاقت‌ها و حرمت‌ها است.

بهنام ابوالقاسم پور در صفحه اجتماعی خود گفت: یادم هست علی پروین می‌گفت آقا بهنام صاحب توپ می‌شوی چهار نفر می‌ریزند سرت پس حواست را جمع  کن.

ابوالقاسم پور: حرف‌های پروین هنوز یادم هست

هادی طباطبایی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در صفحه اجتماعی خود گفت: به امید یک بازی توپ و تاکتیکی تماشاگر پسند دربی فوتبال استقلال – پرسپولیس.

طباطبایی : امید یک بازی توپ و تاکتیکی


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار