دربی هشتادویکم برنده خواهد داشت/ سرخابی‌ها بازی را هجومی انجام خواهند داد

کارشناس فوتبال گفت: دربی هشتادویکم به تساوی کشیده نمی‌شود و برنده خواهد داشت، سرخابی‌ها از عناصر تهاجمی خوبی برخوردارند و این باعث می‌شود بازی هجومی را از سوی دو تیم شاهد باشم.

بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: هر دو تیم شرایط خوبی دارند، پرسپولیس که در هفته‌های گذشته ناکام بوده توانسته در دو هفته اخیر در دو بازی خود پیروز میدان باشد و این موفقیت می‌تواند به لحاظ روحی به پرسپولیس کمک کند و اعتماد به نفس این بازیکنان را بالا ببرد.
 
استقلال هم هفته گذشته موفق به پیروزی پر گل سه بر صفر مقابل سپاهان قهرمان لیگ سال گذشته شد و خیلی‌ها معتقدند استقلال به علت داشتن جوانان با انگیزه می‌تواند موفق عمل کند، فراموش نکنیم هر کدام از دو تیم که این بازی را باغ موفقیت پشت‌سر بگذارد می‌تواند از زیر فشار و حواشی و مشکلات بیرون بیاید و من فکر می‌کنم با توجه به عناصر هجومی هر دو تیم، این بازی برنده خواهد داشت.
 
وی اظهار داشت: این بازی می‌تواند از حساسیت بیشتری برخوردارباشد اگر هواداران زیادی به ورزشگاه بیاید.

وی در خصوص مهره‌های دو تیم و مسائل فنی بیان کرد: پرسپولیس دو مهره از مهره‌های یکسری خود را در هفته‌های گذشته نداشته که می‌تواند در این بازی از آن‌ها استفاده کند و استقلال هم می‌تواند روی جوانان با روحیه خود حساب ویژه‌ای باز کند.
 
وی در خصوص داوری بیان کرد: در چند سال گذشته داوران ایرانی دربی را سوت زدند و نشان دادند که از قابلیت خوبی برخوردار هستند.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار