خداحافظی با حاشیه از روز شنبه

بخششی در کار نیست، بازگشت کرار تکرار نمی‌شود.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با توجه به حاشیه‌هایی که هافبک عراقی استقلالی‌ها هر بار ایجاد کند به نظر می‌رسد این بار بخششی در کار نباشد.
 
جاسم کرار هافبک عراقی آبی‌پوشان پایتخت بارها و بارها با حاشیه‌هایش برای مسئولان باشگاه دردسر ایجاد کرده است.

 این بازیکن روز گذشته مجدد به حاشیه‌هایش ادامه داد و در اردوی آبی‌پوشان حضور پیدا نکرد. البته کرار هم در صحبت‌های خود اعلام کرد که به تمامی بازیکنان پول پرداخت نشده و تنها مسئولان برای این بازیکن پولی در نظر نگرفته‌اند که در مورد این مساله نیز مسئولان استقلال عنوان کردند که قرار بود روز شنبه بخشی از مطالبات برخی بازیکنان از جمله کرار نیز پرداخت شود که کرار در این مساله صبر نکرد و با قهر خود، ناراحتی جدیدی را به وجود آورد.
 
کرار که طی هفته‌های گذشته به دلیل مشکلات مالی و تامین نبود مسکن راهی نجف شده بود در نهایت با هماهنگی استقلال به ایران بازگشت و توانست با پیگیری‌های مسئولان خانه‌ای را در اختیار بگیرد تا از این رو مشکلی برای حضور در ایران نداشته باشد.
 
گفتنی است که مسئولان باشگاه استقلال از جمله برخی از اعضای هیات مدیره و حتی افشارزاده مدیرعامل استقلال نیز با حضوراین بازیکن در استقلال از ابتدا مخالف بودند اما پرویز مظلومی اعتقاد زیادی به حضور کرار در استقلال داشت از همین رو از همان ابتدا اختلاف نظرهایی وجود داشت که هر بار با وساطت مظلومی این مساله حل می‌شد.
 
بعد از بازگشت کرار به ایران و تامین مسکن این  بازیکن طبق گفته مسئولان استقلال قرار بود کرار دیگر به حاشیه‌هایس ادامه ندهد اما انگار این بازیکن قصد ندارد از این کارها دست بکشد به طور کلی به نظر می‌رسد این بازیکن نمی‌داند که صبر هم اندازه‌ای دارد و تمام وقت مسئولان استقلال رفتارهای ناپسند وی را تحمل نمی‌کنند.
 
بازیکن که حتی دو بازی مفید هم برای آبی‌پوشان بازی نکرده چنان شاخ‌و‌شانه می‌کشد که انگار تمام مسئولان باید تنها به نظر وی اهمیت بدهند. خیر این طور نیست، بهتر است کرار بداند که دوره نازکشیدن به پایان رسیده و با توجه به شرایطی که این بازیکن روز گذشته رقم زد کار را برای حضور خود در استقلال سخت‌تر کرده است.

در هر صورت مسئولان استقلال هم تا ابد طبق نظر این بازیکن پیش نخواهد رفت و جایی می‌رسد که وی را به دلیل ایجاد حاشیه و بی‌انضباطی از استقلال اخراج کنند.
 
این طور که به  نظر می‌رسد مسئولان استقلال دیگر حاضر نیستند با این بازیکن همکاری داشته باشند و از همین رو احتمال  تصمیم ویژه در روز شنبه از سوی مسئولان در خصوص وضعیت کرار زیاد خواهد بود، بنابراین باید منتظر بمانیم تا ببینیم وضعیت کرار اوایل هفته آینده به چه صورت خواهد بود و چه تصمیمی درباره این بازیکن گرفته می‌شود.

آیا کرار برای همیشه از جمع استقلالی‌ها اخراج می‌شود؟

مسئولان استقلال نامه ای را به مدیر برنامه های کرار ارائه و این بازیکن را از حضور در تمرین امروز منع و کرار در دربی فردا آبی پوشان را همراهی نخواهند کرد.

قرار است روز شنبه جلسه ای با حضور افشارزاده و مظلومی برگزار شود تا در صورت رضایت مظلومی سرمربی تیم کرار در لیست فروش قرار بگیرد .طبق گفته های مدیر برنامه های این بازیکن به نظر می رسد کرار از چند تیم داخلی پیشنهاد داشته باشد اما در مجموع وضعیت کرار شنبه مشخص می شود.
 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار