جنبش جهاد اسلامی بر تشدید انتفاضه فلسطین تاکید کرد

جنبش جهاد اسلامی بر تشدید انتفاضه قدس و شرکت گسترده فلسطینیان در «جمعه خشم» تأکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازپایگاه اینترنتی خبری فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر مشارکت گسترده فلسطینیان در جمعه خشم، که « جمعه شهدای الخلیل» نیز نامگذاری شده است، و تشدید انتفاضه قدس تأکید کرد.

 جنبش جهاد اسلامی درخواست کرد انتفاضه قدس فردا جمعه برای یاری فلسطینیان ساکن شهر الخلیل، که هر روزه به دست نظامیان صهیونیست، اعدام می شوند، تشدید شود.

داود شهاب، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی، گفت :« علت دعوت به تشدید انتفاضه در روز جمعه آن است که نیروهای اشغالگر ملت ما و به طور مشخص ساکنان شهر الخلیل را به طور مداوم اعدام می کنند.»

شهاب افزود: اشغالگران با حمله مستقیم به مردم می خواهند اینگونه وانمود کنند فقط در شهر اشغالی قدس مشکل وجود دارد به ویژه آنکه تحرکات بین المللی نیز به مسجدالاقصی متمرکز است.

وی تصریح کرد: اگرچه مسجدالاقصی در فرهنگ ملت فلسطین و عقیده و دین و وطن پرستی فلسطینیان از جایگاه بزرگی برخوردار است، اما انتفاضه مردم فلسطین به همه مناطق فلسطین گسترش یافته است.

شهاب گفت اعدام‌های میدانی برای انتقامجویی بزرگ صهیونیستها از شهر الخلیل است.

سخنگوی جهاد اسلامی از همه فلسطینیان خواست فردا در جمعه خشم به خیابانها بیایند. 

نیروهای ملی و اسلامی و تشکلهای دانشجویی در دانشگاهها فردا را جمعه خشم اعلام کرده اند.

شهاب همچنین بر لزوم یکپارچگی در انتفاضه، که گزینه ملت فلسطین است، تأکید کرد، زیرا گزینه دیگری پیش روی فلسطینیان وجود ندارد.


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار