حمله لفظی ترامپ به اوباما در مناظره انتخاباتی

سرمایه دار آمریکایی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور با انتقاد شدید از باراک اوباما سیاست های دولت وی را ضعیف خواند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ میلیاردر آمریکایی و نامزد جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا در مناظره انتخاباتی اعضای حزب جمهوری خواه در حمله لفظی علیه اوباما سیاست های دولت کنونی را ضعیف خواند.

وی در سخنرانی خود در جمع اعضای حزب جمهوری خواه و دیگر نامزدهای این حزب در انتخابات ریاست جمهوری گفت: سیاست های کنونی دولت آمریکا در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی و نظامی بسیار ضعیف است به طوری که در همه عرصه ها ما شکست خورده ایم.

ترامپ گفت آمریکایی که همیشه عادت به پیروزی داشته است در دوران اوباما همیشه با شکست روبرو بوده است و حتی نتوانسته در مقابل با داعش پیروز شود.

نامزد جمهوری خواه برای چندمین بار به توافق هسته ای ایران اشاره کرد و آن را فاجعه خواند. در ماه سپتامبر نیز وی به شدت توافق هسته ای با ایران را محکوم کرد و گفت در صورت پیروزی در انتخابات، مذاکرات مجددی را با تهران آغاز خواهد کرد.

وی وعده داد تا اگر در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود، بار دیگر آمریکا را به کشوری بزرگ تبدیل کند.

همچنین در جلسه مناظره انتخاباتی اعضای حزب جمهوری خواه که به طور مستقیم از شبکه سی ان بی سی آمریکا پخش می شد ترامپ به شدت از سوی رقبایش مورد حمله لفظی قرار گرفت.

جان کیسیچ، فرماندار اوهایو، با اشاره به تلاش ترامپ برای ورود به کاخ سفید گفت: ما می‌ خواهیم کسی را انتخاب کنیم که توانایی انجام این کار را ندارد. وی  همچنین با انتقاد از طرح پیشنهادی ترامپ برای ساختن دیواری در مرز آمریکا با مکزیک، آن را نژادپرستانه ارزیابی کرد.

حزب جمهوری‌ خواه و حزب دمکرات اوایل سال آینده میلادی نامزدهای اصلی خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را انتخاب خواهند کرد. در اردوی دمکرات ‌ها شانس گزینش هیلاری کلینتون به عنوان نامزد اصلی بیش از دیگران است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.