جمله جادویی فردوسی پور که برای پرسپولیسی ها خوش یمن است

گزارشگر دربی 81 با یک جمله تکراری که در بازی پایانی آخرین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر مقابل سپاهان بیان کرده بود، خوش یمنی را به سرخپوشان تزریق کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،  عادل فردوسی‌پور گزارشگر دربی 81 پایتخت بود. وی پس از بازی معتقد بود که بازی جذابی بوده: «بازی خوب و تماشاگرپسندی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. به نظرم بازی امروز جذاب بود و تماشاگران از تماشای آن لذت بردند. سرعت و کیفیت بازی بالا بود و یکی از زیباترین دربی‌ها را شاهد بودیم.»
 
فردوسی پور در پاسخ به این سؤال که آیا نتیجه عادلانه بود یا خیر، گفت: «من نمی‌توانم در این خصوص نظر بدهم و دیگران باید بگویند.»
 
وی که پیش از این نیز سابقه طعنه زدن به موهای پرویز مظلومی را داشته، دیروز هم یک بار دیگر سرمربی آبی‌پوشان را مورد عنایت قرار داد! فردوسی‌پور در خلال بازی و وقتی که بارش باران شدیدتر شد، به مظلومی اشاره کرد که لب خط را رها کرده و به نیمکت چسبیده.
 
همچنین فردوسی پور در گزارش دربی جمله خوش یمنی را برای پرسپولیسی ها تکرار ‌کرد. هوادارن پرسپولیس از او خاطره ای خوش به یاد دارند. قرمز های پایتخت در آخرین قهرمانی خود در لیگ برتر ۸۶_۸۷ و بازی فینال گونه مقابل سپاهان در شرایطی که بازی یک بر یک مساوی رو به پایان بود با جمله خاطره انگیزی در لحظات پایانی با گل سپهر حیدری به برتری دست یافتند و قهرمانی دوم خود در مسابقات لیگ برتر را جشن گرفتند.
 
روز گذشته نیز در شرایطی که بازی‌رو به‌ پایان بود و استقلال یک‌ بر‌ صفر پیش بود، عادل جمله خاطره انگیزی را تکرار کرد و پرسپولیس که‌ در بازی موقعیت های فراوانی را از دست داده بود از شکست گریخت:
 
«و‌ این شاید آخرین بخت تیم پرسپولیس باشه...»



منبع: جام نیوز

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  را کليک کنيد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار