چه کسی در لیبرتی کشته شد؟

طراح عملیات مهندسی؛ طعمه بقای منافقین در عراق/ یک عضو سابق از نقشه رجوی می‌گوید

اردوگاه «لیبرتی» محل حضور عناصر بر جای مانده از منافقین است که پس از تعطیل شدن پادگان اشرف به آنجا منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از حمله به اردوگاه لیبرتی (محل استقرار منافقین در عراق) در شامگاه پنجشنبه هفته گذشته، اخبار مختلفی از آمار تعداد موشک ها و کشته شدگان این حمله منتشر شد.

طراح عملیات مهندسی طعمه بقای منافقین در عراق/ یک عضو سابق از نقشه رجوی می‌گوید

اردوگاه «لیبرتی» محل حضور عناصر بر جای مانده از گروهک تروریستی منافقین است که پس از تعطیل شدن پادگان اشرف به آنجا منتقل شدند. سرکردگان گروهک تروریستی منافقین علی‌رغم آمادگی برخی کشورهای غربی و آلبانی برای پذیرش اعضا همچنان اصرار بر ماندن در خاک عراق دارند، زیرا ادامه حیات خود را منوط به این حضور تلقی می‌کنند.

منافقین در ایران، منفورتر از سلطنت‌طلبان هستند
 «مهدی توکل»، «بهزاد میرشاهی»، «حسن اداوی»، «رجب محمدی»، «رضا وادیان»، «شریف ویسی»، «حسین سرو آزاد»، «احمد مسچیان»، «جاسم قصیر»، «ابوطالب هاشمی»، «حمید دهقان»، «کیومرث یوسفی»، «حسین گندمی»، «نیره ربیعی» و «حسین ابریشمچی» در حمله به پایگاه لیبرتی کشته شدند.

منافقین در ایران، منفورتر از سلطنت‌طلبان هستند

فرماندهی عملیات بغداد نیز اعلام کرد که اردوگاه آزادی واقع در جنب فرودگاه بین المللی بغداد شامگاه پنج‌شنبه هدف حمله ۱۵ راکت کاتیوشا قرار گرفته است.

همچنین رسانه‌های عراقی از کشته شدن دست‌کم سه سرباز این کشور در حمله به اردوگاه آزادی خبر داده‌ و افزودند: ۱۶ سرباز عراقی در اثر شلیک این راکت‌ها زخمی شده‌اند.

گروه "جیش‌المختار" مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است.

منافقین در ایران، منفورتر از سلطنت‌طلبان هستند

بررسی‌ها نشان داده که راکت‌ها از منطقه "بکریه" در حدود ۶ کیلومتری شمال شرقی فرودگاه بغداد شلیک شده است.

و اما حسین ابریشمچی کیست؟

حسین ابریشمچی از بازجویان و شکنجه گران گروهک تروریستی منافقین در زندان شماره ۲ پادگان اشرف و همچنین کمپ لیبرتی بود. او از تئوریسین‌ها و اجرا کنندگان عملیات مهندسی این گروهک‌ تروریستی بود.

منافقین در ایران، منفورتر از سلطنت‌طلبان هستند

وی برادر مهدی ابریشمچی همسرسابق مریم رجوی از اعضای اصلی گروهک تروریستی منافقین و عامل اصلی جنايت عمليات مهندسی این گروهک تروریستی بود كه ٦ نفر از هموطنان‌مان را با شكنجه به طرز فجيعی به شهادت رساند.

ابریشمچی مسئولیت فرماندهی لشکر ارتش رجوی را نیز در کارنامه ننگین خود دارد.


اظهارات دو عضو سابق گروهک تروریستی منافقین


ابراهیم خدابنده از اعضای سابق سازمان مجاهدین خلق(گروهک تروریستی منافقین) در گفت‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان پیرامون حمله اخیر به کمپ لیبرتی توضیخاتی ارائه کرد:

باشگاه خبرنگاران جوان: پیرامون اتفاق هفته گذشته نظر شما چیست؟

خدابنده: گروهک تروریستی منافقین در زمان صدام(دیکتاتور سابق عراق) در سرکوب مردم عراق نقش بسیار پررنگی داشت. این گروهک تروریستی در میان مردم این کشور و به خصوص کردها و شیعیان بسیار منفور است، زیرا این گروهک تروریستی ظلم بسیاری را در حق این افراد روا داشته و مردم عراق سالهاست که خواهان انتقام‌گیری از این گروهک منفور بوده و هستند و به همین دلیل دولت عراق همیشه اصرار داشته است که گروهک تروریستی منافقین حتی برای تامین امنیت خود خاک عراق را ترک کند.

گروهک تروریستی منافقین به ماندن در عراق اصرار بسیار داشته و دارد. خود مسعود رجوی مایل به نگهداشتن افراد در عراق و کشته شدن آنها است تا بتواند از آنها استفاده ابزاری بکند. مردم عراق معتقدند که پرونده مسعود رجوی در عراق بسیار سیاه‌تر و قطورتر از پرونده صدام است. 

شاخص‌ترین فرد کشته شده در حمله اخیر به لیبرتی حسین ابریشمچی برادر کوچکتر مهدی ابریشمچی است. وی یکی از فرماندهان نظامی گروهک در دهه 60 در ایران بود. این فرد فرماندهی نیروهای منافقین در تهران را نیز برعهده داشت و در اکثر فعالیت‌های ترور در آن سالها نقش داشت.

من شنیده‌ام که در سالهای اخیر، ابریشمچی با مجموعه سرکردگی گروهک دچار برخی مسائل شده بود و به همین دلیل جزء افراد منتقل شده به اروپا نبود و در عراق ماندگار شد و بنا به گفته توبه‌کنندگان منافقین، کسانی که در عراق ماندگار می‌شوند، به منظور گذشتن از لب تیغ در این کشور می‌مانند.


باشگاه خبرنگاران جوان: مسئولیت ابریشم‌چی در لیبرتی پررنگ‌تر از دیگران بود یا پست او هم مانند بقیه اعضاء بود؟

خدابنده: من از مسئولیت کنونی وی در گروهک تروریستی منافقین اطلاعی ندارم، اما همانطور که گفتم او در دهه 60 از پایه‌های بسیار مهم سازمان(گروهک تروریستی منافقین) بود و پس از تشکیل ارتش آزادی‌بخش در جریان همکاری با صدام فرمانده تیپ بود.

از آنجا که کار سازمان کشتن افراد بی‌گناه و یا حتی یاران خود بوده و هست؛ ظاهرا ابریشمچی اعتراضی را به گروهک و در راس آن مسعود رجوی داشته از این رو به چنین سرنوشتی دچار شده است.

پس از حمله آمریکا به عراق گروهک تروریستی منافقین اعلام کرد؛ 55 نفر از عناصرش به هلاکت رسیده‌اند، اما بعدها مشخص شد که فقط 5 نفر در این حملات کشته شدند و بقیه کشته شدگان تسویه‌حساب‌های درون گروهی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: آیا ابریشم‌چی در مقر سازمان در فرانسه نیز حضور داشتند یا به طور کامل در عراق بودند؟

خدابنده: بعد از دهه 60 که خط ترورهای گروهک در تهران به بن‌بست رسید و یک تسلط امنیتی توسط نیروهای انقلابی ایران ایجاد شد، حسین ابریشمچی به پاریس فرار کرد، اما همچنان بعضی نیروها را در داخل ایران برای انجام ترور هدایت می‌کرد. پس از سفر مسعود رجوی به عراق و تشکیل ارتش آزادی‌بخش ، حسین ابریشمچی نیز به عراق رفته و جزو فرماندهان ارتش رجوی بود و از آن به بعد هیچ وقت از عراق خارج نشد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سطح فعالیت‌ حسین ابریشمچی در چه حدی بود؟

خدابنده: مهدی ابریشمچی برادر بزرگتر حسین جزء مسئولین سیاسی و مشاوران سیاسی رجوی و این گروهک تروریستی بود، اما حسین در رده نظامی سازمان جزء 10 نفر اول سازمان بود. طراحی اصلی عملیاتهای ارتش رجوی مثل عملیات غروب جاویدان توسط وی انجام می‌شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: تخصص و تحصیلات حسین ابریشمچی در چه زمینه‌ای بود؟

خدابنده: مدرک شخص ابریشمچی را به طور دقیق به یاد نمی‌آورم.

باشگاه خبرنگاران جوان: با توجه به شرایط امروز عراق، آیا رابطه‌ای میان داعش و منافقین وجود دارد؟

خدابنده: از زمانی که داعش در سوریه اعلام موجودیت کرد و بعد وارد خاک عراق شد، همواره مورد حمایت مستقیم گروهک تروریستی منافقین بوده است و هم‌اکنون سیاست‌های منافقین هم‌ردیف با سیاست‌های آل‌سعود و رژیم صهیونیستی است و این سازمان دنباله‌رو بی‌چون و چرای آل‌سعود و اسرائیل است.

حتی مسعود رجوی در جلسات داخلی رسما اعلام کرده است که ما از داعش سلاح دریافت خواهیم کرد و با دولت و ملت عراق خواهیم جنگید. این اظهارات باعث عصبانی شدن مردم و گروه‌های جنگجوی عراقی که با داعش می‌جنگند، شد.

مردم عراق از زمان صدام، گروهک منافقین را به عنوان دشمن خود تلقی می‌کنند و این یک واقعیت است. دولت عراق نیز بارها اعلام کرده است که منافقین یک تهدید امنیتی برای ماست.

باشگاه خبرنگاران جوان: نقش برادران ابریشمچی در فسادهای موجود در سازمان مثل ازدواج‌های تشکیلاتی و سازمانی چه بود؟

خدابنده: فساد اخلاقی در گروهک تنها متمرکز در مسعود رجوی است، یعنی براساس تئوری انقلاب ایدئولوژیک،  انقلاب طلاق به وجود آمد یعنی همه اعضاء باید همه زنان را در عقد مسعود رجوی بدانند و هیچ مردی نمی‌توانست متاهل باشد. تا زمانی که من از گروهک جدا بشوم، فکر می‌کردم که این ایدئولوژی تنها در حد نظریه است، اما بعدها با اشاره به افشاگری‌های بعضی زنان از جمله بتول سلطانی که عضو شورای سرکردگی بود، معلوم شد که این امر جنبه عملی نیز داشته، البته هیچ‌کدام از مردان از این موضوع اطلاع نداشتند. برنامه‌ها توسط مریم رجوی پایه‌ریزی می‌شد و زنان رسما به عقد مسعود در می‌آمدند. ظاهر قضیه نشان می‌دهد که حتی افراد بلندمرتبه گروهک نیز از این جریان خبر نداشتند و تمامی برنامه‌ها زنانه و زیر نظر مریم بوده است.

با مطالعاتی که من انجام داده‌ام متوجه شدم که در چندین فرقه از جمله دیویدیان به رهبری دیوید کوروش در آمریکا، همین مسئله وجود دارد که او همین استیلای رجوی بر زنان را در فرقه خود پیاده کرده و تمام مردان را از رابطه با زنان ممنوع کرده و تنها خود را جایز دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان: مشاهده می شود مسعود رجوی در جریان برخی اتفاق‌ها فایل صوتی از خود منتشر می‌کند، آیا این انتشار تنها به منظور اعلام کردن زنده بودن مسعود رجوی است یا سیاست خاصی در آن نهفته است؟

خدابنده: شواهد نشان می‌دهد که مسعود رجوی زنده است و به سرکردگی گروهک تروریستی منافقین ادامه می‌دهد، اما مکان اختفای وی مشخص نیست، البته آمریکایی‌ها که اعلام می‌کنند ما نیز از مکان زندگی رجوی اطلاعی نداریم، کذب محض می‌گویند و قابل قبول نیست. قطعا غربی‌ها از مکان زندگی رجوی اطلاع دارند و حتی با او رابطه دارند. مسعود رجوی همانطور که به عنوان زائده جنگ در خدمت صدام و به عنوان زائده بحران هسته‌ای در خدمت رژیم صهیونیستی بود، هرساله به عنوان فردی مزدور و اجاره‌ای به اجاره جبهه‌ای در غرب در می‌آید.هرجایی که تضاد به وجود بیاید، منافقین در آنجا حضور پیدا می‌کنند، مثلا اخیرا مریم رجوی در نامه‌ای به پادشاه عربستان برای همکاری با این کشور اعلام آمادگی کرده است. اما اسنادی که اخیرا ویکیلیکس منتشر کرد، حاکی از مکاتبات عربستان با سفیر خود در لندن بود که سفیر عربستان اعلام داشت طبق تحقیقات گروهک منافقین در ایران بسیار منفور هستند و استفاده از آنان اصلا به صلاح نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان: با توجه به شرایط به وجود آمده، آیا منافقین اردوگاه لیبرتی را ترک می‌کنند یا راه دیگری را در پیش می‌گیرند؟

خدابنده: رجوی قطعا تلاش می‌کند تا در عراق بماند. اما سازمان ملل و دولت عراق به منافقین فشار می‌آورند تا عراق را ترک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان: تعداد افراد حاضر در لیبرتی چند نفر است؟

خدابنده: تعداد افراد حدودا 1500 نفر هستند. بخشی از جمعیت سازمان عازم آلبانی شده و بعضی عازم آمریکا شدند. رجوی همانطور که سعی داشت با کشتار در میان اعضایش پادگان اشرف را حفظ کند اکنون تلاش می‌کند تا لیبرتی را حفظ کند و به شکلی خونین آن را ببندد. او سعی می‌کند تا نفرات در لیبرتی بمانند و کشته شوند تا اینکه از آنجا خارج شوند، زیرا در صورت کشته شدن افراد استفاده بسیار بیشتری به رجوی می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان: شما در صحبت‌های خود از کلمه جوانان استفاده کردید، این جوانان چه کسانی هستند؟

خدابنده: گروهک در این سالها قطعا جذبی نداشته، مثلا اگر کشته شدگان لیبرتی را مرور کنید، می‌بینیم که همگی در سنین بالا هستند . متوسط سنی بسیار بالاست. این جوانان فرزندان اعضای این گروهک تروریستی بودند و به نوعی در سازمان بزرگ شدند و یا در خانواده هواداران در اروپا زندگی کرده و بزرگ شدند و بعدها آنها را به بهانه دیدار با خانواده به عراق کشانده و حتی خیلی از این جوانان سابقه زندگی بیرون از گروهک را ندارند. تعدادی از این افراد را ایالات متحده به شرط عدم انجام فعالیت سیاسی به آمریکا برد.

باشگاه خبرنگاران جوان: آمریکا چه نیازی به اینگونه افراد دارد؟

خدابنده: قطعا آمریکا بدون در نظر گرفتن منافع خود کاری را انجام نمی‌دهد. اینها افرادی هستند که آموزش‌های فرقه‌ای دیده‌اند و ذهن آماده‌ و یکسویه‌ای برای انجام برخی فعالیت‌ها دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان: گروهک تروریستی منافقین چه نقشی در تنش‌های اخیر منطقه و به خصوص در مسئله عربستان دارد؟

خدابنده: به اعتراف سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا منافقین سالهاست که دیگر هیچ رابطه‌ای با مردم ایران ندارد. بنابر اذعان آمریکایی‌ها منافقین نزد مردم ایران از سلطنت‌طلبان نیز منفورترند. پس گروهک خود به این مسئله واقف است که نمی‌تواند تکیه‌ای به مردم ایران بکند. به همین دلیل بود که آن خیانت آشکار را انجام دادند و با صدام همکار کرد.

گروهک تروریستی منافقین همیشه در شکاف زندگی می‌کند، مثلا شکاف جنگ ایران و عراق، شکاف مسئله هسته‌ای و یا شکاف روابط تهران_ ریاض. این گروهک تروریستی همیشه به دنبال این شکاف‌ها بوده تا در آنها لانه کند. از آنجا که میزان منفوریت گروهک منافقین بر همگان عیان شده، هیچ کس به این گروهک نزدیک نمی‌شود و یا حداقل با دست باز از آنها استفاده نمی‌کند. هم‌اکنون تنها گزینه جایگزین منافقین، گروهک‌های تروریستی مانند داعش، جبهةالنصرة و... هستند که با دست‌اندازی به آنها می‌خواهند برای چند صباحی عمر خود را طولانی‌تر کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان: آیا حسین ابریشمچی خانواده‌ای هم داشت یا نه؟

خدابنده: وی قبل از انقلاب طلاق دارای خانواده بود، اما از جزئیات این مسئله اطلاع دقیقی ندارم. بعد از سال 68 همه افراد نه تنها نباید دارای خانواده می‌بودند که باید ضد خانواده عمل می‌کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان: آیا خود شما با حسین ابریشمچی رابطه و برخوردی داشتید؟

خدابنده: بله من در فاصله سالهای 65_64 که در پاریس بودم، با وی چندین بار برخورد داشتم.


اظهارات یک عضو جداشده گروهک تروریستی منافقین



سعید سلطانپور از اعضای جداشده گروهک تروریستی منافقین است که سالهاست در کانادا حضور دارد، روایت ‌می‌کند.

حسین ابریشم چی از مسولان مجاهدین انقلاب اسلامی بود که در سال 59 به گروهک منافقین پیوست. در سال 60 مسول بخش اطلات این گروهک بود که در ربودن و شکنجه و اتو کشیدن و زنده خاک کردن 3 پاسدار در خیابان بهار در سال 61 به نام عملیات مهندسی دست داشت.
 
یکی از اختلافاتم با مسعود رجوی سر این مسله بود که منافقین نباید این پاسدارها را شکنجه می کرد. رجوی معتقد بود که با توجه به ضربات پی‌درپی به گروهک بعد از 30 خرداد 60 کسب اطلاعات مهم بود. 

به گفته مسولین گروهک تروریستی منافقین بعد از شکنجه این پاسدارها شبکه عبدالله پیام شناسایی شد. در این شبکه ماموران دادستانی از جمله هادی غفاری با جازدن خود به عنوان وانتی، میوه فروش سیار و دست فروش خانه های تیمی سازمان را شناسایی می کردند. به گفته مسولین گروهک ، آنها توانستند چند تن از رهبران منافقین را  حفظ کنند . 
هیچگاه درون گروهک منافقین با این مسله برخورد و نقد نشد. به همین دلیل شکنجه مخالفان رجوی بعداز سالهای 68 و شکست نظامی و ریزش نیروها به صورت سازمان یافته رسمی شد و مسوولین از گفتن علنی آن ابایی نداشتند.

3 پاسدار شکنجه شده عملیات مهندسی عنوان عملیاتی است در سال ۱۳۶۱ توسط گروهک تروریستی منافقین که طی آن تعدادی از نیروهای کمیته‌های انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یک کفاش و یک معلم به ظن سپاهی بودن ربوده و در یک شکنجه گاه مخفیانه سازمان مجاهدین در خیابان بهار تهران برای دست آوردن اطلاعات تحت شکنجه قرار گرفتند. همه این افراد تحت شکنجه کشته شده و اجساد آنان دفن شد. پس از شناسایی و دستگیری اعضای سازمان مجاهدین اجساد این افراد مجدداً تشیع و دفن شد. بنا به اظهارات دستگیر شدگان برخی از قربانیان در محل باغ فیض تهران منتقل و زنده به گور شده‌اند. برخی از این افراد بر خلاق تصور ربایندگان نظامی نبوده‌اند و برخی دیگر نیز که نظامی بوده‌اند تحت شکنجه‌ها تا حد مرگ مقاومت کردند. برای جلوگیزی از لو رفتن عملیات همه افراد در هر حال باید به قتل می‌رسیدند.
 
بر اساس اعترافات اعضای دستگیر شده؛ سازمان از روش‌هایی همچون شلاق با کابل، سوزاندن با آب جوش، کشیدن دندانها با انبر، سوزاندن بدن با اتو، بردین گوشها و بینی، سوزاندن آلت مردان با سیخ داغ، کندن پوست سر و صورت، بیرون آوردن چشم‌ها و ... برای شکنجه افراد استفاده شده است.


نگرانی پدر خوانده از حال و روز فرزند نحس

گفتنی است، جان کری، وزیر خارجه آمریکا به حمله موشکی شب گذشته به مقر گروهک منافقین در عراق واکنش نشان داده و آن را محکوم کرد. کری در این زمینه گفت: «آمریکا قویاً این حمله تروریستی را محکوم می‌کند. ما با مقامات ارشد عراقی در تماس نزدیک هستیم تا مطمئن شویم، خدمات درمانی و اضطراری لازم برای قربانیان فراهم شود». وی تأکید کرد که آمریکا متعهد به کمک به کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل برای انتقال دائمی اعضای ساکن در کمپ لیبرتی به خارج از عراق است.


منافقین در ایران، منفورتر از سلطنت‌طلبان هستند

باید تاکید کرد گروهک تروریستی منافقین به دستمال چرکی تبدیل شده‌ که حتی هم‌پیمانانش  دیگر رغبتی به استفاده از آن ندارند.



انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
رویای روزی رو دارم که بچه های اطلاعات همونجوری که ریگی رو شکار کردند مسعود رجوی رو هم شکار کند و بعد از اعتراف به دادگاه بکشانند و به شکل تحقیرآمیزی اعدام کنند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
لعنت بر منافق...جمهوری اسلامی چرا بیکار است؟ چرا لیبرتی را بمباران نمیکند. چرا از عراق نمیخواهد این جانی ها را تحویل دهند؟
-
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
جای آشغال توی آشغال دانیه !
Italy
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
شعار همیشگیمان فراموش نشود مرگ بر آمریکا و منافقین مزدور ، آمریکا آدم بشو نیست پس مذاکره بی مذاکره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
جالب است که همه بدانند و می دانند که آمریکا و سازمان ملل که سازمانی آمریکایی است و همگی آنان به نوعی جاسوسی برای آمریکا می کنند برای کشتار کودکان فلسطینی و یمنی و سایر افراد بیگناه پس از گذشت مدت مددی آن جنایت را محکوم می کنند ولی برای کشته شدن جنایتکاران طرفدار خودشان و یا بقول خودشان تروریستهای خوب در عرض 24 ساعت بیانیه محکومیت صادر می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
این مفسدای اقتصادی و مسئولین که در مملکت اسلامی ، راه کج رفته و اختلاس و ارتشا میکنند کمتر از منافقین نیستند که بدتر هستند . نمیدونم نظام با اینا چرا مدارا میکنه . !!!! م. ر - م. ه - ب.ز- ع.خ - ر. د- ج.ب- ی.ر-ف.ل- م.ا-ف.خ-الف. ب - د.ر- م . ج-و.......وتنی چند از مصونین .....ضربه ای که اینا به نظام زدن کمتر از منافقین بد سیرت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
سلام
متن بالا غلط املایی زیادی داره لطفا دقت بیشتری بکنید
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
سگ های دربار صدام امیدوارم برید جهنم پیش اربابتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
مرگ بر منافق.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
هیچ عملی در این دنیا بی پاسخ نیست اینها نتیجه اعمال خود را درو کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
باز هم مسئولین برن با این کری که حامی منافقین است دست بدید ولبخند بزنید. از خانواده شهدای ترورخجالت بکشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
مرگ بر منافق مرگ بر منافق مرگ بر منافق
مرگ بر ضد ولایت فقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
تف به شرف هر چي وطن فروشه ، تف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
سك نشانه بدي ها نيست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
مرگ بر منافقين ،اي ملت ببينيدچطور اين سيه رويان دارن به سزاي اعمالشان ميرسند.آن كوردلان بدانند چراغي كه ايزد برافروزد ،هر كس پف كند ريشش بلكه ريشه اش بسوزد آنها وداعشيهاي ملعون وآل سعود كثيف وخاينين داخل وخارج و همه اهل كفر بدانند هنوز جوانها و نوجوانهايي هستند كه منتظر رويايي در همه عرصه ها با آنها هستند و به زودي زود با ظهور منجي عالم بشريت ريشه همه آنها سوزانده خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
اگه به هم نمیتونیم کمک کنیم لا اقد نرنجونیم یا اسیب نزنیم ما با هموطنان مان مدارا میکنیم و با منافق هرگز نباید شراکت کنیم به هیچ قیمتی نباید به منافق و دشمن ما و هم میهنمان ظلم کنیم بیایید به همدیگر مهربانی کنیم
و با دشمن جنگ کنیم و دشمنان واقعی ظالم و دروغگو و گناهکار هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
توف به رو تان همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
اگه به هم نمیتونیم کمک کنیم لا اقد نرنجونیم یا اسیب نزنیم ما با هموطنان مان مدارا میکنیم و با منافق هرگز نباید شراکت کنیم به هیچ قیمتی نباید به منافق و دشمن ما و هم میهنمان ظلم کنیم بیایید به همدیگر مهربانی کنیم
و با دشمن جنگ کنیم و دشمنان واقعی ظالم و دروغگو و گناهکار هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
ما متحد و همدل و هم زبانیم و برادریم و باید واقعا به هم کمک زیادی کنیم به همسایه مان کمک کنیم و به منافق حمله کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
ما متحد و با برادری باید زندگی کنیم مشکل دیگر هموطنمان مشکل ما هم هست و باید حتما کمکش کنیم اینطوری ما مسلمان واقعی و یار واقعی امام حسین(ع) هستیم من باور دارم و انجام میدهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
ما مثل امریکا نمینویسیم ایالات متحده امریکا بعد هر ایالت کار خودش را بکند ما واقعا متحد هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
زبان فارسی زبان بزرگی است که بر زبان هر خائن و حرامزاده ای حرام است زبانش را باید بریدBBCفارسی هم دهانش را ببندد تا زبانش را از حلقش در نیاوردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
بگو مرگ بر منافقین کافر مرگ بر منافقین کافر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
اون فارسی زبان های خیانتکار هرگز به این خیال واهی شون نمیرسن که مردم مسلمان ایران رو شکست بدن مرگ بر منافقین کفار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
لطفا انتشار بدید BBCفارسی که به زبان فارسی مردم رو فریب میده همشون حرامزاده هستن و اینا منافق و ضد اسلام هستند منافقند این حرومزاده ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
هر چقدر از منفور بودن این منافقین بگم کم گفتم اینا رو باید داد سگای داعشی اتیش بزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
این بی حیاها را بشناسید این خائنین کثیف را بشناسید! مدارا نکنید با اینها اخم و خشم کنید بر انها!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
منافقین به درک جهنم بروید شما مردمان بی گناه زیادی را کشتید و بی حیایی های زیادی کردید فساد شما بیداد میکند لعنتی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
ای مردم اگاه باشید این منافقین را خوب میشناسید!!! بر حذر باشید از مکر اینها که ترورها کرده ان و رجایی و بهشتی و 72تن از انها را ترور کردند ای خائنین و خود فروخته ها به امریکا!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
ای خود فروخته ها ای بی حیا ها ای کثافت ها به درک بروید جهنم دروازه هایش چاک زده شده است و نگهبانان جهنم شما را داخل می اندازند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
ای مردم این منافقین میخواستند و میخواهند کشور ما را نابود کنند ولی زورشان نمی رسد به ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
بمیرید ای خیانتکارا و ای منافقین بی حیا
!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
مرگ بر منافقین و خیانت کاران به ملتم این کثافتهای کثافت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
مرگ بر منافقین و خیانت کاران به ملتم این کثافتهای کثافت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
از حقوق بشر و از سازمان ملل و عفو بین الملل که تو امریکا مثل سگ هست نباید انتظار داشت رفتار انسانی داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
بیش از 17000 شهید نتیجه ی جنایت منفورترین گروهک تروریستی جهان است. خدا لعنت تان کند. لیاقت همین دربدری و آواره گی را ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
سازمان ملل کیلویی چنده بابا؟؟؟ عاشق حامد زمانی و این گفتنشم
آخرین اخبار